-Teddy- Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ser at det er slettet en liten haug med innlegg her, var jo 3 sider her igår. Et lite hint om "no mote ot"? Bra initiativ, men jeg tviler litt på sticky egentlig, det er jo 20 stickyer fra før av. Å kommenetere de enkelte filmene her kommer nok ikke til å funke, men å ha en samling er jo greit. Har forresten et annet forslag til oppsett av filmene i post#1 her: [b]Filmtittel[/b] - Filmen er laget av brukernavn - Filmen er på x MB - Filmen er på x min - Mammut's personlige rating (mulig droppes pga flaming...) [URL]DOWNLOAD[/URL] ---- [b]Filmtittel[/b] - Filmen er laget av brukernavn - Filmen er på x MB - Filmen er på x min - Mammut's personlige rating (mulig droppes pga flaming...) [URL]DOWNLOAD[/URL] ---- osvosv EDIT: Ser du har gruppert forumbrukerfilmene sammen, det er bra vettu! Endret 26. juni 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Det er sant, det hadde gått ann.. Jeg må se igjennom alle filmene selv, da men Skal se på det Og ja, var jo over 3 sider her igår.. Lurer på hvem moddis som har moderert bort noen innlegg EDIT: Teddy.. På den "Tredje" filmen din.. Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. Hva med og legge den opp på ftp.home.no? Endret 26. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 EDIT: Teddy.. På den "Tredje" filmen din.. Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. Hva med og legge den opp på ftp.home.no? Der er det da bare 20MB plass. Og siden kommer opp i løpet av noen dager igjen uansett, er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ok, da skal du få lov EDIT: Fixer det senere, får sjekke opp det der med flaming osv først.. Endret 26. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Legger ut min film i morgen elns, filefront er många nå, hvis ingen har tips til en annen plass hvor jeg kan uploade den (54,5mb) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 hm, nei da vet jeg ikke... freewebs fungerer vel ikke som ftp.. Mamut da? 250 mb free Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Hm, tråden døde ut? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Slappe CS-folk.. Noen som kan prøe og hjelpe meg med å legge ut mine filmer på FTP forresten? Kan jo faktisk prøve og brenne de, og legge de ut på FTP hos en kompis av meg.. han får det til, men ikke jeg.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hvordan får man registrert seg på catch egentlig? Får bare "ugyldig navn" når jeg prøver. EDIT: det var vist ikke bare felter med stjerne som var obligatoriske allikevel. AtW Endret 29. juni 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Husk også på å legge inn steam-id'en din da.. på "profil" eller hvor det står.. så kan du spille på "Members only" serverene deres Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Husk også på å legge inn steam-id'en din da.. på "profil" eller hvor det står.. så kan du spille på "Members only" serverene deres Mange år siden jeg spilte CS, så klare meg nok fint uten AtW Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Lagt til den smoke-bug'en.. Og BTW, hva synes folket om nr0 da? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mener ikke å gå skikkelig OT, men er det ikke litt kjønnsdiskriminerende med en egen del med fragmovies som er laget av jenter? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Nei, det er jo bare humor. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Det er bare for å skille det ut.. Ikke kjønnsdiskriminering. Hvis det er noen som har noe imot det, send meg en PM, og jeg skal redigere det.. Mvh: Mammuten Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mener ikke å gå skikkelig OT, men er det ikke litt kjønnsdiskriminerende med en egen del med fragmovies som er laget av jenter? Det der er det dummeste jeg har hørt på år og dag... Kjønnsdiskriminerende du liksom, for det første tviler jeg på at det er så mange cs spillende jenter her på forumet, og uansett tviler jeg på at de i det hele tatt hadde tenkt over det! Tullball! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå