Stokken Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Kult og se jenter som spille CS da.. Ja! EDIT: Det er ikke så mange jenter som spiller CS er det det da? Kanskje ikkje så mangen jenter som det er gutter, men det blir berre fleir og fleir sosohal: Såg nett filmen, kva heiter gammle klanen din ? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Kan du nevne noen, så skal jeg se om jeg finner noen fragmovies Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Satine , Imper|um , crazygirls, directbuy, t0x .. ett eller anna.. , crazygirls.. Edit: Her er foresten ein fragmovie, kalt "Grirlpower" Edit2: glømte å legga til linken Jente fragmovie Endret 25. juni 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Satine , Imper|um , crazygirls, directbuy, t0x .. ett eller anna.. , crazygirls.. Hvilken clan er du med i da lil_furi? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Satine , Imper|um , crazygirls, directbuy, t0x .. ett eller anna.. , crazygirls.. Hvilken clan er du med i da lil_furi? Heller faktisk på å starta opp ein ny jente clan.. Har spelt i SsK.no, Men det var ikkje ein jenteclan då Endret 25. juni 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Fant noen .dem filer på http://feminagaming.com/ men fant ingen videofiler, altså fragmovies.. Noen andre som finner? BTW: Det er en side for jente-spillere.. Kan vel sikkert anbefales, hvis du ikke har vært der før. Og hvis du er jente EDIT: De er jo najse noen av de jo Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Film1Teddy (Dette er hans første og siste film.) Den første Den siste Takker for å være først, men må rette på noe: [b]Film1[/b] Teddy (Dette er hans femte og tredje.) [URL=http://marius-m.com/plomma/Teddy.zip]Den siste filmen. (Den femte)[/URL] [URL=http://home.no.net/costrik/V_3-169.zip]Den tredje filmen.[/URL] Endret 25. juni 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Retter opp med en gang.. Du har ikke de andre filmene også oppe på en FTP gjemt bort ettellerannet sted? EDIT: Det er så lett og fixe når man har så flinke forumbrukere også vett Takker nok en gang Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Fant noen .dem filer på http://feminagaming.com/ men fant ingen videofiler, altså fragmovies.. Noen andre som finner? BTW: Det er en side for jente-spillere.. Kan vel sikkert anbefales, hvis du ikke har vært der før. Og hvis du er jente EDIT: De er jo najse noen av de jo i have been there Er kanskje ikkje så mangen jente fragmovies. Einaste eg har sett er den eg gav link til litt lengre oppi her.. Edit: leif Endret 25. juni 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Kan du få litt mer system i fragmoviene i stedet for Film1, Film2 osv. Feks.. "Fragmovies av brukerne" "Fragmovies fra kjente klaner" etc. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Den linken så jeg ikke, legger til den med en gang! EDIT: Det skal jeg prøve på TomFu Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Du har ikke de andre filmene også oppe på en FTP gjemt bort ettellerannet sted? Nope. Alle er slettet. Kan si såpass som at #1 var i 320*240 oppløsning og 81MB på 3-4min. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) EDIT: Det skal jeg prøve på TomFu Takk Edit: Rapporterer tråden og spør om sticky jeg. Endret 25. juni 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Det er fint.. Hva syns du nå? Er det bedre? Tar gjerne imot forslag til forbedringer EDIT: @-Teddy-: Hehe, da skjønner jeg! Har en film på 50 mb, men får ikke FTP til og fungerre.. står bare "could not connect" og no greier.. må jeg åpne noen porter i modemet? Gjort akkuratt hva det står på home.no, og jeg VET at det er riktig pass og brukernavn.. har logget meg på siden med det.. noen som kan hjelpe? Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) sosohal: Såg nett filmen, kva heiter gammle klanen din ? magnity. *mimre* Har vel en kort fragmovie jeg også, skal se om jeg finner den igjen. Endret 25. juni 2005 av XoRc Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Min - OP deagle Har lagt den ut før, men b-one ville ikke at jeg hadde den på serveren demmes, så måtte finne en annen plass. Filefront suger, vet det, men da er det bare å skrike ut om du har noen ändre bedre steder jeg kan legge den. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Den er fin.. Legges ut Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 EDIT: Det skal jeg prøve på TomFu Takk Edit: Rapporterer tråden og spør om sticky jeg. Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål. Hva skjer nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå