Mammuten Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 det er fortsatt mange "noobs" som kommer til å slenge opp masse tråder om f.eks filmer da, når det ikke er sticky'r lenger.. men anyway, moderatorenes valg.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I dag har Areido sluppet sin nye film, acme allstars. Det er utelukkende publicfrags (så dere er herved advart, dere som nekter å se slikt på film), og linken er bare midlertidig, ny link vil dukke opp her med tid og stunder (nåværende mirror er hjemme-ftp). Dette er Areido sin første film, jeg vil ikke analysere denne men nøyer meg med å si at jeg ble positivt overrasket. Konseptet går ut på å ta klipp fra de faste spillerne på acme sine spillservere (ettersom dette er publicservere hvor HLTV ikke tillates, er det kun ineyes-demos), og lage en slags "best of"-film - en allstars-film! Jeg spiller selv offer ved flere anledninger Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Enormt bra fragmovie liste her ja Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Enormt bra fragmovie liste her ja 6821905[/snapback] Ironi? Synes ikke den er noe særlig bra. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Enormt bra fragmovie liste her ja 6821905[/snapback] Ironi? Synes ikke den er noe særlig bra. 6827045[/snapback] Lag en liste selv da? : ) Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er ikke aktiv i CS mer, så gidder nok ikke det. Men har sett en god del fragmovies opp gjennom tiden, og kan ikke si den listen der er "enormt bra". Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, nokon som om ein CS tegnefilm? Runde små counter og terrorister som har krig Einaste dei sei er: Doooo. Veit det var ein kar som hadde dei i signaturen sin, men finn ikkje han igjen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 I dag har Areido sluppet sin nye film, acme allstars. Det er utelukkende publicfrags (så dere er herved advart, dere som nekter å se slikt på film), og linken er bare midlertidig, ny link vil dukke opp her med tid og stunder (nåværende mirror er hjemme-ftp). Dette er Areido sin første film, jeg vil ikke analysere denne men nøyer meg med å si at jeg ble positivt overrasket. Konseptet går ut på å ta klipp fra de faste spillerne på acme sine spillservere (ettersom dette er publicservere hvor HLTV ikke tillates, er det kun ineyes-demos), og lage en slags "best of"-film - en allstars-film! Jeg spiller selv offer ved flere anledninger 6797142[/snapback] Jeg blir fragga av aw på lang Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Er ikke aktiv i CS mer, så gidder nok ikke det. Men har sett en god del fragmovies opp gjennom tiden, og kan ikke si den listen der er "enormt bra". 6827661[/snapback] Menne.. nå er jo hovedsaken å ha forumbrukere sine filmer her da, har også noen andre med for "moro".. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 "Lifestyles of The Rich and His Homies 2" eier alle andre fragmovies .... Musikken og fragsa er tilnærmet perfekt synkronisert i tillegg til at musikke eier. Kan lastes ned på catchgamer.no Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 "Lifestyles of The Rich and His Homies 2" eier alle andre fragmovies .... Musikken og fragsa er tilnærmet perfekt synkronisert i tillegg til at musikke eier. Kan lastes ned på catchgamer.no 6834307[/snapback] gi direkt link, orker ikke å lete meg gjennom.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Søk på CG da ... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Menne.. nå er jo hovedsaken å ha forumbrukere sine filmer her da, har også noen andre med for "moro".. 6833798[/snapback] Ja, skjønner poenget, men det gjør ikke listen noe bedre. Men er jo fint med tanke på at man får se filmene til andre forumbrukere. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 "Lifestyles of The Rich and His Homies 2" eier alle andre fragmovies .... Musikken og fragsa er tilnærmet perfekt synkronisert i tillegg til at musikke eier. Kan lastes ned på catchgamer.no 6834307[/snapback] Jeg har søkt overalt (nesten i alle fall) på Catch-Gamer, men finner ingen ting. Gi direkte link, er du snill? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Dårlig med google eller? http://files.filefront.com/cs_Lifestyles_o...;/fileinfo.html Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 "Lifestyles of The Rich and His Homies 2" eier alle andre fragmovies .... Musikken og fragsa er tilnærmet perfekt synkronisert i tillegg til at musikke eier. Kan lastes ned på catchgamer.no 6834307[/snapback] Jeg har søkt overalt (nesten i alle fall) på Catch-Gamer, men finner ingen ting. Gi direkte link, er du snill? 6855905[/snapback] Dårlig med google eller? http://files.filefront.com/cs_Lifestyles_o...;/fileinfo.html 6856287[/snapback] Les da Mammuten, for det første skrev han skrev Catch Gamer og ikke Google, og for det andre skal/burde han -Luffe legge ut informasjon med link til download etc etc når han anbefaler en film....! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 "Lifestyles of The Rich and His Homies 2" eier alle andre fragmovies .... Musikken og fragsa er tilnærmet perfekt synkronisert i tillegg til at musikke eier. Kan lastes ned på catchgamer.no 6834307[/snapback] Jeg har søkt overalt (nesten i alle fall) på Catch-Gamer, men finner ingen ting. Gi direkte link, er du snill? 6855905[/snapback] Dårlig med google eller? http://files.filefront.com/cs_Lifestyles_o...;/fileinfo.html 6856287[/snapback] Les da Mammuten, for det første skrev han skrev Catch Gamer og ikke Google, og for det andre skal/burde han -Luffe legge ut informasjon med link til download etc etc når han anbefaler en film....! 6856310[/snapback] Skader jo ikke å tenke litt selv da, hvis man absolutt VIL ha filmen.. Men anyway, nå er'n linket til Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 kan vel si meg enig i det ;p Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jaja, jeg mener bare at hvis den filmen absolut er så bra som han vil ha det til så kan han vel legge ut link? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Ja, det er sant. Men nå har det vært nok OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå