Gå til innhold

Counter Strike fragmovies

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

I dag har Areido sluppet sin nye film, acme allstars. Det er utelukkende publicfrags (så dere er herved advart, dere som nekter å se slikt på film), og linken er bare midlertidig, ny link vil dukke opp her med tid og stunder (nåværende mirror er hjemme-ftp).

Dette er Areido sin første film, jeg vil ikke analysere denne men nøyer meg med å si at jeg ble positivt overrasket. Konseptet går ut på å ta klipp fra de faste spillerne på acme sine spillservere (ettersom dette er publicservere hvor HLTV ikke tillates, er det kun ineyes-demos), og lage en slags "best of"-film - en allstars-film!

Jeg spiller selv offer ved flere anledninger ;)

Lenke til kommentar
I dag har Areido sluppet sin nye film, acme allstars. Det er utelukkende publicfrags (så dere er herved advart, dere som nekter å se slikt på film), og linken er bare midlertidig, ny link vil dukke opp her med tid og stunder (nåværende mirror er hjemme-ftp).

Dette er Areido sin første film, jeg vil ikke analysere denne men nøyer meg med å si at jeg ble positivt overrasket. Konseptet går ut på å ta klipp fra de faste spillerne på acme sine spillservere (ettersom dette er publicservere hvor HLTV ikke tillates, er det kun ineyes-demos), og lage en slags "best of"-film - en allstars-film!

Jeg spiller selv offer ved flere anledninger  ;)

6797142[/snapback]

Jeg blir fragga av aw på lang :w00t:

Lenke til kommentar
Er ikke aktiv i CS mer, så gidder nok ikke det. Men har sett en god del fragmovies opp gjennom tiden, og kan ikke si den listen der er "enormt bra".

6827661[/snapback]

Menne.. nå er jo hovedsaken å ha forumbrukere sine filmer her da, har også noen andre med for "moro"..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

"Lifestyles of The Rich and His Homies 2" eier alle andre fragmovies .... Musikken og fragsa er tilnærmet perfekt synkronisert i tillegg til at musikke eier. Kan lastes ned på catchgamer.no

Lenke til kommentar
"Lifestyles of The Rich and His Homies 2" eier alle andre fragmovies .... Musikken og fragsa er tilnærmet perfekt synkronisert i tillegg til at musikke eier. Kan lastes ned på catchgamer.no

6834307[/snapback]

Jeg har søkt overalt (nesten i alle fall) på Catch-Gamer, men finner ingen ting. Gi direkte link, er du snill?

Lenke til kommentar

6834307[/snapback]

Jeg har søkt overalt (nesten i alle fall) på Catch-Gamer, men finner ingen ting. Gi direkte link, er du snill?

6855905[/snapback]

Dårlig med google eller?

http://files.filefront.com/cs_Lifestyles_o...;/fileinfo.html

6856287[/snapback]

Les da Mammuten, for det første skrev han skrev Catch Gamer og ikke Google, og for det andre skal/burde han -Luffe legge ut informasjon med link til download etc etc når han anbefaler en film....! :thumbdown:

Lenke til kommentar

6834307[/snapback]

6855905[/snapback]

Dårlig med google eller?

http://files.filefront.com/cs_Lifestyles_o...;/fileinfo.html

6856287[/snapback]

Les da Mammuten, for det første skrev han skrev Catch Gamer og ikke Google, og for det andre skal/burde han -Luffe legge ut informasjon med link til download etc etc når han anbefaler en film....! :thumbdown:

6856310[/snapback]

Skader jo ikke å tenke litt selv da, hvis man absolutt VIL ha filmen.. :whistle:

Men anyway, nå er'n linket til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...