Mammuten Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 - magnusK frags #1 (ZiroN (Teddy), 97.8mb) Hvorfor står det teddy? 6029720[/snapback] øhm.. mongodriit.. jeg er trøtt om da'n.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Da jeg satt uten nett en uke nå, fant jeg ut jeg skulle lage en fragmovie igjen. Med lite demoer, og gammel vegas gjorde jeg det beste ut av det magnusK frags #1 6028173[/snapback] Blir sjeleglad for tilbakemeldinger foresten, så om du gidder, pls skriv noen ord Jeg vet om en del som jeg skal forbedre om jeg skal lage en "skikkelig" film en gang, men ser meg ganske fornøyd med denne Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Da jeg satt uten nett en uke nå, fant jeg ut jeg skulle lage en fragmovie igjen. Med lite demoer, og gammel vegas gjorde jeg det beste ut av det magnusK frags #1 6028173[/snapback] Blir sjeleglad for tilbakemeldinger foresten, så om du gidder, pls skriv noen ord Jeg vet om en del som jeg skal forbedre om jeg skal lage en "skikkelig" film en gang, men ser meg ganske fornøyd med denne 6030616[/snapback] Vel, fikk den ned til slutt og det er langt fra det beste jeg har sett dessverre. Musikken var helt elendig, fragsa var ikke spesielt gode (å ta med at man tar noen når man spotter på dd2 er i hvert fall for dumt ). Synes ikke de lilla og gule fargene dine var noe spesielt fint heller. Prøver også å få myke bevegelser fra spectate når du filmer. Ble litt hakkete. Orker ikke kommentere så veldig mye, men det er i hovedtrekk noe av det du bør forbedre. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Last den opp på en litt bedre host enn filefront. Det går jo dassesakte... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Sklle veldig gjerne gitt deg kritikk, men jeg gidder rett og slett ikke å laste ned i 8kb/s. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Luzifer takk skal du ha, er enig i alt du sier, og skal forbedre dette til neste gang. Men det med "spotte-fraggen" er jeg ikke helt enig i, den var nemlig i samme runde som det etter på cw. Jeg bare dro det litt fram i tid, noe du kunne se ved den effekten jeg hadde i mellom klippene Til dere som ikke får lastet ned, bare prøv igjen om en dag eller to, filefront pleier å ligge på ca. 100 kbps i fart, skjønner ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Luzifer takk skal du ha, er enig i alt du sier, og skal forbedre dette til neste gang. Men det med "spotte-fraggen" er jeg ikke helt enig i, den var nemlig i samme runde som det etter på cw. Jeg bare dro det litt fram i tid, noe du kunne se ved den effekten jeg hadde i mellom klippene Til dere som ikke får lastet ned, bare prøv igjen om en dag eller to, filefront pleier å ligge på ca. 100 kbps i fart, skjønner ikke hva som er galt. 6033636[/snapback] Uansett, jeg mener det er litt "for enkelt" å ta noen som spotter, spesielt fra T-spawn. Hadde du tatt dobbel-hs eller et par stykker med ak hadde det kanskje vært litt mer spektakulert. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja skjønner hva du mener, men det var jo en del av fraggen da. Tok jo 4 stykk den runden, og ikke 3.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja skjønner hva du mener, men det var jo en del av fraggen da. Tok jo 4 stykk den runden, og ikke 3.. 6034230[/snapback] Jada, skjønner det. Men hadde jeg vært deg hadde jeg heller tatt med bare de tre eller kuttet ut hele det klippet. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Filmen var ikke så bra nei, jeg gir langt faen i redigering osv, men fraggsa var ikke all verden, så da blir det ikke så bra Men kudos for stock models, mange som løper rundt med cz models... :/ Fortsett videre though, tilslutt blir det bra! Lenke til kommentar
aespN Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Øvelse gjør mester er det ikke det det heter? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kunne tenkt meg litt respons på dette ganske lille klippet. Er bare et testklipp, men funker det med slik konstrast og disse instillingene? Eller blir det bare fælt å se på. Ikke kommenter filstørrelse i forhold til lengden på klippet, jeg er klar over det. Testklipp Dette klippet behøver ikke legges til i lista i førsteposten. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Nei og atter nei, jeg må få kommentere lengde/størrelse-ratioen her. Den var forferdelig. Hvilken fps spilte du inn slowmo sekvensene i? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kunne tenkt meg litt respons på dette ganske lille klippet.Er bare et testklipp, men funker det med slik konstrast og disse instillingene? Eller blir det bare fælt å se på. Ikke kommenter filstørrelse i forhold til lengden på klippet, jeg er klar over det. Testklipp Dette klippet behøver ikke legges til i lista i førsteposten. 6108475[/snapback] Gikk kanskje litt for sakte det i starten, litt fortere, men ikke mye.. Ellers fete efekter og bra spilling.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja, ble litt for lite fps på de første klippene der. Fargene på klippene likte jeg kjempegodt! Prøv også og ikke ha for mye svarte mellomrom. Helst bare når du har overganger på sanger, men dette var jo ikke en helt film uansett. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 MESED - Accept my Shift 6133892[/snapback] Hehe genial film Lenke til kommentar
Matias Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har sett en god del fragmovies, men de jeg liker best er de som er i The Underground serien. Det er ikke på grunn av editing at de blir bra, men på grunn av fragsene. Anbefaler alle å laste ned de, helt sinnsyke frags, spesielt i den siste filmen! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 MESED - Accept my Shift 6133892[/snapback] Direktelink? ;D Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 MESED - Accept my Shift 6133892[/snapback] Hehe genial film 6134088[/snapback] Haha, så jævlig genial! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå