cheeplix Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Slett! entotrefire Endret 5. november 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Lan-movie. Kjapt lagd, ræva kvalitet. http://home.no/nordhagen/Counter%20Strike/Revenge.rar 5109859[/snapback] Fikk denne: ! C:\Documents and Settings\Torger\My Documents\Grinde\Revenge.rar: CRC failed in Revenge.avi. The file is corrupt ! C:\Documents and Settings\Torger\My Documents\Grinde\Revenge.rar: Unexpected end of archive 5109918[/snapback] Men i svarte. Helt mongo eller? -- Noen som kan hjelpe meg her? Jeg får spilt av filmen både før og etter jeg har pakket den ut her, på min maskin, men så for jeg uploader enten .avi filen eller .rar filen så funker det ikke. Endret 6. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 For øyeblikket driver jeg og jobber på en fragmovie til CS! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kan du fortelle hvordan du jobber? Hvilke program du bruker o.l.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Ok, først starter du opp CS, deretter går du inn på en server (helst ikke en public men men) så tar du opp consollen og skriver record navnpådemoen Når du er ferdig med og spille på den serveren skriver du stop i consollen Dette er viktig, ellers får du med når du lader til en server o.l. Lukk så ned serveren, men ikke gå ut av CS Så tar du opp consollen igjen og skriver veiwdemo navnpådemoen; bruk fraps til og klippe ut de tingene du vil ha med!! Spol frem til de tingene du vil ha med og trykk F9 og når du er ferdig med å se det klippet trykker du på F9 igjen. Ha skrudd av FPS på menyen til Fraps, ellers vil folk få se FPSen din (ikke moro). Når du da har alle klippene er det bare å begynne og redigere på fragmovien! Lykke til EDIT: Oi, så ikke topicen din NorthGarden Endret 8. november 2005 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Samme det, jeg vet det, men mitt problem er at etter jeg har brukt startmovie så får jeg ok kvalitet, så rendrer jeg alt i Vegas, da blir kvaliteten RÆVA! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Oj, beklager så mye, lenge siden jeg har vært på HW nå. Skal oppdatere tråden med det samme! Takker for alle nye bidrag Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ny underkategori: Gullete klipp. Bare og slenge inn bidrag, folkens. Jobber fortsatt med FTP, får det ikke til.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Flotters Bra tråd Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Fin tråd, leita etter denne siden jeg kom på forumet... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Nå, hvordan går det med filmen din, Commando_Sondre? andre som har laget noe stoff? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dårlig med film mekking for tida! Har ikke helt de store planene, men kommer stadig med tanker av effekter og lignende ting til ev. neste film jeg skal lage. btw. gidder du oppdatere førstepost slik at linken min er "klikkbar"? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Film3Cheezcake sin film Film4 Sosohal sin trailer til en film som det mest sansynlig ikke ble noe av Film10 Film av ZiroN, han ønsket tilbakemelding. Laget med Vegas Film11 fUzZy^ sin film. Film12 ZiroN sin "Trance Edit" Film13 4404551[/snapback] Disse funker ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Nå, hvordan går det med filmen din, Commando_Sondre? andre som har laget noe stoff? 5201646[/snapback] Jeg jobber med og få noe "gull" har noen, men jeg jobber fortsatt på saken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har en ting og si og to spørsmål. Tingen jeg har og si er at jeg gulla litt i går kveld, tok 4 med m4a1, gikk tom for kuler, dro opp pistolen (standard), og killa 3 til. Det eneste minuset var at jeg ikke filma det Spørsmål 1: Hvilket program burde jeg bruke til å redigere filmen. Spørsmål 2: Hvor burde jeg laste opp filen? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg har en ting og si og to spørsmål. Tingen jeg har og si er at jeg gulla litt i går kveld, tok 4 med m4a1, gikk tom for kuler, dro opp pistolen (standard), og killa 3 til. Det eneste minuset var at jeg ikke filma det Spørsmål 1: Hvilket program burde jeg bruke til å redigere filmen. Spørsmål 2: Hvor burde jeg laste opp filen? 5213897[/snapback] Svar 1: Prøv deg frem med Sony Vegas, for det "proffeste" resultatet. Du kan også prøve ut Videomach, men det er ikke like bra som Vegas. Vegas 6.0B er visst det "beste" har jeg fått fortalt. Svar 2: Du kan bruke home.no og legge opp FTP der, eller du kan sette opp en FTP server hjemme hos deg, og legge filene der, tilgjengelig for alle. NorthGarden, jeg skal fjerne linkene nå. biiig.no : [email protected] <-- Hvis du er interessert i noen små "gull" klipp, i form av demoer, legg meg til på MSN, så kan jeg sende ett par jeg har. Hvis det er interessant og ha det med, da. (Jeg la deg til sjøl, jeg.. fant adressa di ) Hold liv i tråden, spill CS, lag film.. Endret 27. november 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har en ting og si og to spørsmål. Tingen jeg har og si er at jeg gulla litt i går kveld, tok 4 med m4a1, gikk tom for kuler, dro opp pistolen (standard), og killa 3 til. Det eneste minuset var at jeg ikke filma det Spørsmål 1: Hvilket program burde jeg bruke til å redigere filmen. Spørsmål 2: Hvor burde jeg laste opp filen? 5213897[/snapback] Svar 1: Prøv deg frem med Sony Vegas, for det "proffeste" resultatet. Du kan også prøve ut Videomach, men det er ikke like bra som Vegas. Vegas 6.0B er visst det "beste" har jeg fått fortalt. Svar 2: Du kan bruke home.no og legge opp FTP der, eller du kan sette opp en FTP server hjemme hos deg, og legge filene der, tilgjengelig for alle. NorthGarden, jeg skal fjerne linkene nå. biiig.no : [email protected] <-- Hvis du er interessert i noen små "gull" klipp, i form av demoer, legg meg til på MSN, så kan jeg sende ett par jeg har. Hvis det er interessant og ha det med, da. (Jeg la deg til sjøl, jeg.. fant adressa di ) Hold liv i tråden, spill CS, lag film.. 5216305[/snapback] Går det ikke ann med megaupload eller noe slikt... Har egen hjemmeside jeg muligens kan legge den ut på (den er ikke ferdig)... Skal sjekke Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jo, det går med en slik side. men somregel er det "maks upload" og slikt. Fungerer fint med "Filefront" da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jo, det går med en slik side. men somregel er det "maks upload" og slikt. Fungerer fint med "Filefront" da. 5220774[/snapback] OK, skal prøve så godt jeg kan Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jepp. Da er vel min første fragmovie klar. Helt ok kvalitet synes jeg. Og ja, jeg bruker High-FPS models, ikke slakt meg. PipestemmensHevn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå