Gå til innhold

Jobbelyd/ulyd fra Corsair XMS pro

viranth

Anbefalte innlegg

Har en Corsair XMS Pro 1GB brikke med led lys på.

Det er en irriterende ting med denne brikken, den lager lyder elektronisk støy og det er forskjellige toner på det også. I vanlig idle inne i windows så lager den litt treg lyd, men om jeg kjører f.eks Gunz Onlines (spill) login så kommer det en lyd fra helvete. Kan nesten minne meg litt om lyden en cd brenner lager når den brenner en cd, bare enda sterkere.

Noen som har opplevd lyder fra RAM? De er _meget_ merkbare så det er litt plagsomt med tanke på at jeg prøver å ha et lydløst system...

Edit: RAMmen funker helt fint, har ingen problemer med å kjøre noen som helst spill eller programmer, er bare lyden som er problemet.

Endret av viranth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det kan jo hende. Har denne her disse har vel ikke noe rykte på seg for å være dårlige?

Selv om alle lysene er på, dvs at rammen kjører på full load, så kommer det nødvendigvis ikke noe støy. Det virker som det har mye å si på hva slags måte rammen brukes på; om jeg åpner noe i windows, så vil det være lyder helt til jeg dobbelklikker på f.eks en filmfil, så vil det være stille helt til programmet som skal kjøre denne filmfilen åpnes, når det er gjort og filmen starter begynner lydene igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...