fxwz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Husker at jeg så drømmebilen min engang da jeg spillte Gran Turismo 3 på PS2. Noen som vet om det finnes en oversikt over alle bilene som er med i spillet? Med bilde helst? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tipper du får mer respons i Gamer-delen av forumet.. Finnes det ikke på GT3 sine websider..? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Edit: .. og flyttes fra "Bil og motor -> Bil -> Annet" til "feilposter". Endret 25. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg