jensemil Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 halla Noen som veit om et videoredigeringsprogram hvor man kan legge på animasjoner oppe på videon. Eks: glassbiter faller, røyk eller flammer? Takker for svar! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du kan jo ta bilder av f.eks ta bilder av forskjellige glassbiter med en ensformig bakrund og keye den ut i redigeringsprogramet. Har du mulighet for Picture in Picture, kan du jo flytte på glassbildene etter keyframe (dette kan gjøres i Liquid Edition, Premier Pro, Vegas, Final Cut ovs.) Flammer kan du få fra detonationfilms. Ett program som er helt genialt til å lage eksplosjoner, flammer, glass som knuser ovs.. er Shake (krever at du har Mac). Det er nok ett program man anbefaler mye og tror det blir brukt en del i filmproduksjon. Men programet koster mye. Tror det er nærmere 20 000 for programmet i seg selv. Les mer på Apple sine hjemmesider. Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg håper du innser at det du sannsynligvis ønsker å gjøre er vanskelig. Ta en titt på AlamDV. Dette programmet er ikke fullt så profesjonelt, men det er enkelt og billig. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 søren at jeg ikke har mac. Men det FX home skal jeg prøve å fikse. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ang. Shake. Sjekk ut denne siden, alle effektene er laget i Shake. Helt sinnsyke effekter! Her er siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå