Gå til innhold

Gi meg 7 gode grunner til at skal ha SE k750i

Anbefalte innlegg

Skal ha ny mobil, og har sett masse skryt for SE 750i Gi med 5 gode grunner til at den er vert alle pengene så skal jeg kjøpe den.

EDIT: Hvorfor har jeg skrvet "Gi med 7 gode grunner.... bla.bla" og skrevet innei innlege bare 5 ? :hmm::whistle::whistle:

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
K750i ble solgt fro 99 kr på Elektro messa med Privat+ abb :no:

:blink::eek: Tuller du?! :tease: det der tror jeg ikke PÅ. 99 kr(abonemang, men allikevel), får sån mobil?!

Nei jeg tuller ikke, den ble solgt som varmt hvetebrød:P

Sjekk selv elektrofil bladet(pdf fil)

http://www.elektrofil.com/

Det var meninga at de 500 første skulle selges for 99 kr,men dem solgte ut dagen.

Mulig dem selger til samma pris imorra også.

Lenke til kommentar

Prisen er nok korrekt ja. Kjøpte en selv i dag men du verden for en kø.

Nervepåkjenning.

12 mnd binding, Telenor privat+ men telefonen er ikke låst til Telenor så jeg bruker Chess kortet mitt. I kontrakten med telenor står det at kunden må betale 1400 kroner ved avtalebrudd/oppsigelse. Vurderer å si opp abb.

Lenke til kommentar

Du må betale 129,- kroner i måneden. (Bindingstid 12 måneder) Og da må du betale det du ringer for også.

Og da blir det fort veldig dyrt.

Det var ikke lurt og kjøpe dette abb'et...

Den kostet 99,- da ja, men når du har betalt månedsprisen i 12 måneder blir prisen ca 1800,-

Endret av MacCy
Lenke til kommentar

7 grunner:

1.) 2MP Kamera med autofokus, et av markedets beste kamera

2.) Bedre bundle skal du lete lenge etter, følger med USB-Kabel og kvalitetsheadsett, ikke dritten som fulgte med på K700i eller P-serien.

3.) Et av markedets beste skjermer

4.) Memory Stick Duo Pro, Støtter minnekort opp til 2GB (eller 4GB som nå snart kommer).

5.) God batteritid. Har aldri vært borti en telefon med 262k fargeskjerm, 2MP kamera og Mp3 som har bedre levetid enn denne.

6.) PRIS, Er ikke så ufattelig dyr som folk skal ha det til i tanke på teknologien du får i denne telefonen.

7.) Som sagt tidligere, denne har ALT unntatt Edge og 3G.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer også å kjøpe denne om ca 3 uker.

Noen her som kan legge ut et bilde som er tatt med telefonen, slik at man kan få se hvordan bildekvaliteten er. Jeg tviler litt på at den er så god som flere sier...

Fikk ikke lagt ut et her pga. bildet var for stort, men er kjempebra kvalitet. Er som amobil sa det: Er i så bra kvalitet at man kan fremkalle de og putte de i familiealbummet.

Er autofokusen som gjør kvaliteten så sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
- - -

12 mnd binding, Telenor privat+ men telefonen er ikke låst til Telenor så jeg bruker Chess kortet mitt.

- - -

Men om telefonen hadde vært låst, har du rett til å få opplåsingskoden gratis tilsendt fra Telenor Mobil, så lenge telefonen ble kjøpt med abonnement hos dem.

Lenke til kommentar

Hei,

Du ber i thread-topic om 7 grunner, men så ber du om 5?

hehe :)

* beste mobilkamera per dags dato

* god lydkvalitet på mp3/radio

* RDS radio med AF

* bra handsfree følger med

* du kan oppdatere software på telefonen selv!

* du kan ha minnekort i telefonen

* det er enkelt å administrere filer på telefonen

etc etc

telefonen er NICE!

Her er bla.a. et bilde jeg KRYMPET i photoshop og justerte levels på:

sintesi_bazooka.jpg

ps. bildet er ca. 50% av original størrelse.

Originalbildet

Endret av DaButcher
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...