Crazymonkey Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Eg har akkuratt bygd pc. Har innstallert et nytt windows og har ikkje et antivirusprogram. Ei he plana om å kjøpe et snart, men ei treng et midlertidig. E det nokken som he anbefalinga i gratis virusprogram? Ka e det best? PS: Ei tek også imot forslag om ka virusprogramm ei bøk kjøpe mei seinare. Endret 25. juni 2005 av Crazymonkey Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 http://forum.programmer.no/index.php?s=&ac...ND+anbefalinger Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Har lasta ned NOD32 no! Det e drit bra Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Har lasta ned NOD32 no! Det e drit bra Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 NOD32 er best synes jeg ja. godt valg! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nod32 var og er det beste! HER finner du en guide, slik at man kan konfigurere Nod32 slik at det blir enda bedre og sikrere. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Nod 32 er bra,men jeg har hatt problemer med at vlc ble veldig tregt(med å starte) Endret 25. juni 2005 av XanderX Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nod 32 er bra,men jeg har hatt problemer med at vlc ble veldig tregt(med å starte) Er du sikker på at NOD32 er årsaken for VLCs trege oppstart? Har ikke merket noe her i gården. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har problemer med at nod32 er for agresivt, og faktisk sletter filer som jeg vet ikke inneholder virus. Navngir du feks et word dokument til macro.doc, så sletter nod filen. Jeg har fulgt guiden som det ble linket til over, så mulig det er der feilen er, at nod faktisk blir for frampå. Noen gode tips her? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Navngir du feks et word dokument til macro.doc, så sletter nod filen. ikke her Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Lurer på nokke, vist nokken gidd å svare på detta innlegge no da. Ei lasta ned NOD32 her. E det den skikkelige versjonen og er egentlig NOD32 et gratis program? Håpa nokken fremdelest gidd å svare her da Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Hvis jeg husker rett så kan du bruke det gratis i 30 dager, etter det så må du betale for å kunne bruke det. Edit: Innlegg 600 Endret 26. juni 2005 av CurSe Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Stemmer det. Gratis prøveversjon i 30 dager, etter det må man kjøpe lisens. 1 års lisens koster i overkant av 300 kr og er absolutt verdt pengene Endret 26. juni 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er også en fornøyd bruker av NOD32. Etter noen timer med testing av prøveversjonen så gikk jeg rett på nett og kjøpte en lisens. Eneste som er litt dumt er at jeg må kjøpe en ny lisens til hver av maskinene. Det finnes ikke noe avslag/rabatt dersom du har 2-4 maskiner. Har du 5 maskiner så får du litt avslag da. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nod 32 er bra,men jeg har hatt problemer med at vlc ble veldig tregt(med å starte) Er du sikker på at NOD32 er årsaken for VLCs trege oppstart? Har ikke merket noe her i gården. ja,en venn av meg hadde samme problemet Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har problemer med at nod32 er for agresivt, og faktisk sletter filer som jeg vet ikke inneholder virus. Navngir du feks et word dokument til macro.doc, så sletter nod filen. Jeg har fulgt guiden som det ble linket til over, så mulig det er der feilen er, at nod faktisk blir for frampå. Noen gode tips her? Guiden det linkes til er veldig nøye med å be deg krysse av for "place in quarantine" når styggedom blir oppdaget. Slik mister du ingenting før du selv velger å tømme karantenen. Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Eneste som er litt dumt er at jeg må kjøpe en ny lisens til hver av maskinene. Finnes det ingen mulighet for å innstallere NOD32 på fler enn en maskin, hva er det i så fall som hindrer man å innstallere lisensen på flere maskiner ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Eneste som er litt dumt er at jeg må kjøpe en ny lisens til hver av maskinene. Finnes det ingen mulighet for å innstallere NOD32 på fler enn en maskin, hva er det i så fall som hindrer man å innstallere lisensen på flere maskiner ? Man kjøper bare en lisens. Dermed er det ulovlig å installere programmet på flere maskiner. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Selv bruker jeg AVG Anti-Virus 7 Free. Utrolig god og gratis anti-virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå