Gjakmarrja Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Halloen! Jeg har to stk 6800GT kort og lurer på om jeg bare skal selge det ene.... Grunnen er jo at et av det ene korte skal holde til å spille alle spillene lenge nok til at resten av dataen er for gammel.... ikke i best oppløsning då... son at det flyter greit! Så det store spørsmålet er, tjener jeg noe på å beholde det eller kan jeg bare selge det med god samvittighet.... Eller bare beholde det siden jeg var dum nok til å kjøpe to? Hvor lenge vil et 6800GT kort vare son ca. 2-3 år! kanskje? 2500 kroner for et 2 uker gammelt Gainward 6800GT GLH UPDATE: Det må jo nesten være bortkastet og beholde begge for det eneste stedet jeg merker forskjell med ett er i 3dmark05:hmm: Takk for svar Endret 25. juni 2005 av chills Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ville også solgt, siden det ikke er noe stor ytelses forskjell i spill.. du vil bare tappe kortet for verdi :/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, det høres ut som et fornuftig valg å selge siden du ikke merker noen ytelseforskjell i de applikasjonene der ytelse er viktig (les: ekte spill). Men jeg ser også et svakt argument for å beholde det: Bedre ytelse i fremtidige spill. Det blir nok vanskelig å skaffe et identisk kort til å kjøre i SLI senere. Men i dette tilfellet ville jeg heller nøyd meg met ett kort til slike fremtidsspill blir tilgjengelige og hvis ytelsen viser seg å være for lav så selger du det andre kortet ditt også og kjøper et nytt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) *** Salgsannonse fjernet av moderator. Post det heller i bruktmarkedet. Forumet er ikke noen markedsplass *** #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Endret 25. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå