Complexity Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) har en Crucial 512mb rambrikke (så inn i sidevinduet ) og er ganske sikker på at det er en 400mhz.. men jeg kan huske feil. ettersom jeg spiller en del bf2 og slike ram krevende spill så har jeg funnet ut at jeg må ha mere ram. og har fått tilbud av en kompis å kjøpe en 512 brikke hos han for 300,- tror det var en twinmos brikke (dårlig hukommelse ) og det jeg lurer på er om det er ett godt kjøp? (synes det var veldig billig han har 1,5 gig ram og trenger penger til røyk så han vil selge den brikken) og vil pc'en være stabil?.. han viste ikke hvor mange mhz der er på den brikken.. men vil det fungere optimalt om det også er en 400mhz?. eller noe annet? kommer med mere info når han kommer seg på msn edit: har fått bekreftet at det er en Twinmos brikke Endret 25. juni 2005 av complexity Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Mange hovedkort skal takle det fint å kjøre forskjellig merker siden de antagelighvis er samme forskinkelse og er samme hastighet skal det gå fint. Men om du har støtte for dual DDR channel tror jeg ikke det kommer til å fungere å sette de som dual. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Mange hovedkort skal takle det fint å kjøre forskjellig merker siden de antagelighvis er samme forskinkelse og er samme hastighet skal det gå fint.Men om du har støtte for dual DDR channel tror jeg ikke det kommer til å fungere å sette de som dual. dual ddr channel?.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Mange hovedkort skal takle det fint å kjøre forskjellig merker siden de antagelighvis er samme forskinkelse og er samme hastighet skal det gå fint.Men om du har støtte for dual DDR channel tror jeg ikke det kommer til å fungere å sette de som dual. dual ddr channel?.. det øker efektiviteten på rammen vis du har 2x512, 2x1024 osv produsentene mener at det dobbler effektiviteten btw:jeg føler meg analfabet Endret 25. juni 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå