Gå til innhold

vil to forskjellige rammbrikker fungere fint?

Complexity

Anbefalte innlegg

har en Crucial 512mb rambrikke (så inn i sidevinduet :p) og er ganske sikker på at det er en 400mhz.. men jeg kan huske feil.

ettersom jeg spiller en del bf2 og slike ram krevende spill så har jeg funnet ut at jeg må ha mere ram. og har fått tilbud av en kompis å kjøpe en 512 brikke hos han for 300,-

tror det var en twinmos brikke (dårlig hukommelse ;)) og det jeg lurer på er om det er ett godt kjøp? (synes det var veldig billig :) han har 1,5 gig ram og trenger penger til røyk så han vil selge den brikken)

og vil pc'en være stabil?.. han viste ikke hvor mange mhz der er på den brikken.. men vil det fungere optimalt om det også er en 400mhz?. eller noe annet?

kommer med mere info når han kommer seg på msn :)

edit: har fått bekreftet at det er en Twinmos brikke

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange hovedkort skal takle det fint å kjøre forskjellig merker siden de antagelighvis er samme forskinkelse og er samme hastighet skal det gå fint.

Men om du har støtte for dual DDR channel tror jeg ikke det kommer til å fungere å sette de som dual.

dual ddr channel?..

Lenke til kommentar
Mange hovedkort skal takle det fint å kjøre forskjellig merker siden de antagelighvis er samme forskinkelse og er samme hastighet skal det gå fint.

Men om du har støtte for dual DDR channel tror jeg ikke det kommer til å fungere å sette de som dual.

dual ddr channel?..

det øker efektiviteten på rammen vis du har 2x512, 2x1024 osv

produsentene mener at det dobbler effektiviteten

btw:jeg føler meg analfabet

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...