Flurry Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Heisann, folkens ! En uke siden jeg kjøpte domenet Fefas.com nå, og kan jo likesågodt bruke det nå som jeg har kjøpt det. Jeg har laget et nytt sommerdesign, omkodet og fått inn innholdet. Så ønsker respons på engentlid absolutt alt du kan komme på, skriv gjerne også en hilsen i gjesteboken. Angående forumet er det ikke ferdig enda. Lenken er http://fefas.com/ På forhånd takk ! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Fin side er det, ja! Men som jeg sa i den forrige tråden, hvorfor har du bold skrift halveis i menyene? Edit: Nå skjedde det noe rart her: Endret 25. juni 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Det er ordnet. Flere navigasjonsvalg ! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå var det dobbelt der nå Lenke til kommentar
Leon Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Designet er praktfult! (Har litt dårlig tid til å kommentere nå) Men, menyen bugger i Safari: Picture_1.pdf Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg sitter her med IE Men! Her er det noen bugs, hele navigasjonen er feil...håper siden ikke er lagd for IE. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Åpnet siden i FF nå, og nedre del av menyen ble synlig, noe den ikke var i Opera. Designet er ikke noe revolusjonerende, men ganske pent. Ville satt opp profilen som en definisjonsliste <dl> <dt>Navn:</dt> <dd>Frank F.</dd> <dt>Nick: </dt> <dd>Fefas, Annaxia</dd> osv.. </dl> Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Hei! FLotttt design. Virkelig pent. Fargene bugger desverre. Bakgrunnen er forskjellig fra bildet du bruker som bg for hovedfeltet. Skal det være slik, så okei. edit: 10 år? Du designer og skriver som om du skulle være 20. Du er flink! Endret 26. juni 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Meget pen side, som du sier sommerdesign. Det likte jeg. Fargene passer fint sammen og headeren er pen, ser nesten litt cel-shaded ut:) bra jobba. Endret 26. juni 2005 av KinnShady Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ser du har lagt til dobbel meny der siden sist. Jeg mener det ble litt for mye med 12 menyfelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå