howzer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) - 9 1 over. - 9 over. - 1 oscar erkjenn over. - 9 mottatt slutt. En helt vanlig samtalegang over samband da jeg var i militæret... (Edit: Husker ikke helt om det var mottatt eller forstått eller hvilket ord det var man svarte med på "erkjenn". Og det er som regel den som startet samtalen som avsluttet den, men det var ikke alltid man tok så tungt.) Endret 13. oktober 2005 av howzer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Når jeg er ute i privatfly med min mor sin kjæreste sier han følgene: (flyet heter LN BG-Z) Lima november, bravo golf sulu recuesting blablabla Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 9, Dette er 1, over. 1, Dette er 9, over. 9, Dette er 1, FI Observert, erkjenn, over. Dette er 9, forstått, over. 1, Slutt Ahhh.. Millitæret, kan ikke glemme det Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 eller som de sier i cs gogogo:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå