simerix Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva er egentlig din rekord i å være våken? Min er 22-24 timer. Dro med familien fra malta i halv ett tida, og la meg ikke til å sove før i halv told tida. Altså 23 timer. Hva er deres være-våken-rekord? Bestemte meg for å opprette denne tråden, da jeg så det var en som hadde lagd en hva-er-din-rekord-i-å-sove-tråd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fire døgn under en slags mestringsøvelse i armyn. Det sugde hardt, så fata morgana overalt. Til slutt så jeg fine blomster og lignende på skogbunnen. Prøvde faktisk å plukke "roser". Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 3døgn. Først var det lan i fra en fredag til søndag og fest på søndag til mandag *regne* Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Rundt 50 timer tror jeg. Hvert fall LAN en hel helg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 3 dager med kanskje 20 minutter totalt med ''soving'',dvs at jeg ble vekt hele tiden av legene. Skulle ta intensive epilepsi prøver,og da holder dem deg våkne også setter dem strobe lys rett i trynet på deg...jeg sprella jo som en idiot jeg ...også blir du så sliten å satt ut etter annfall,så da var det værtfall slitsomt å være våken ... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fire døgn under en slags mestringsøvelse i armyn. Det sugde hardt, så fata morgana overalt. Til slutt så jeg fine blomster og lignende på skogbunnen. Prøvde faktisk å plukke "roser". Samme her. Først fire dager ute i Guds fire natur, så inn til camp og pussing av utstyr. Der fikk vi sove en time før vi måtte ut på en todagers escape... Tredve minutter på seks dager er altså rekorden. Eller, det er ikke helt sant, jeg sloknet nemlig flere ganger under de første fire dagene. Spesielt liggende på MG-vakt. Plutselig våknet jeg av at sjefen sparket meg i rompa og kjeftet meg huden full. *Sovner du en gang til så er det rett hjem, din ubrukelige dass!* Hadde dessuten frosset fast til våpenet, så jeg var vel ikke så stridsdyktig der og da... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ganske nøyaktig 39 timer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Nja, 4 dager uten "hjelpemidler". Og 5 dager med. EDIT: Sov ikke mye etter heller. Endret 25. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 mellom 30 og 35 timer.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 10 eller 11 dager. Er ikke helt sikker. Men det var med syntetiske (og ulovlige) hjelpemidler Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har vel vært oppe 47 timer i strekk. Jeg husker jeg skulle prøve å nå 48 timer på lan, men når det var igjen én time innså jeg hvor tåpelig det var å være våken bare for å være våken; så jeg gikk og la meg. Da sov jeg vel nærmere 20 timer LAN er skummelt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 var våken i 2døgn på lan, men siden jeg blir så gretten når jeg får for lite søvn fikk jeg ikke lov å være lengre våken jeg fikk enten sove, eller dra hjem :!: Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) ca 48 timer, med tilsammen 15minutter søvn. Var selvfølgelig på et LAN. Rett etter LAN'et skulle jeg ta bussen hjem. ca 8il. Det gikk IKKE bra. Sån etter 4 mil skulle jeg bytte buss. Jeg hadde sovnet av, drømte at klassen vår skulle dra å rive et gamelt hus, og at klassen tok buss dit. Akkurat når jeg drømte at vi skulle gå ut av bussen for å så rive huset, ble jeg vekt av bussjofør. Så gikk jeg fra laptopen min i bussen. Bussjoføren sporte om jeg ikke skulle ha med meg datavesken. Samtalen: Bussjoføren Du, skal du ikke ha med deg datavesken din? Jeg: ehmm, hvorfor skal jeg ta med meg datamaskinen? Bussjoføren: Hvor er det du skal? Dette er siste stopp... Jeg: Klassen skal jo rive huset rett utførre her. Har du ikke fått det med deg? Så husker jeg ikke riktig hva han svarte meg Jeg hadde ikke fått med meg at jeg hadde drømt, trodde på orntlig at vi skulle rive ned det husert... Så tok jeg å hentet datamaskinen å tenkte: "hvor dom kan en bussjofør være". Så gikk jeg i fra alt anna bagasje jeg hadde. Etter en liten stund gikk det opp for meg, hvor idiot jeg er, følte meg VELDIG liten når jeg hentet resten av bagasjen. Bussjoføren trodde jeg var narkoman eller noe sånt. Enda en dag i dag er det flaut å møte på den bussjoføren.... Dette er det noe av det flaueste jeg har opplevd. Utrolig hvor forvirret man kan bli av lite søvn.... EDIT2: Rettet enda litt til på historien Endret 25. juni 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ahhaha,er sånn jeg også,snakker om helt merkelige ting i søvne. Har prestert å gå ut døra hjemme,i søvne,stått ute å prøve å røyke en sigg,uten å ha tent på,og da kom muttern og vekte meg ... snakker om å være røyksugen hehe Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 5 dager på amfettamin 3 dager på cola(Tok meg en joint når det nærmet seg 70 timer, da så jeg ganske mange skremmende syner, da gikk jeg å la meg) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tja... ca. 35 timer tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå