gamer73 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Kan jeg få brikkene dine :!: Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Nettopp installert 2 x 1024 og merker stor forbedring fra 2 x 512. Absolutt verdt 2k! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det hakker når man snur seg fordi det er mer realistisk. Hvem her har ikke snudd seg så fort at man blir svimmel og da føles vel alt som det hakker? (Ikke ment innlegg) Men trur mer ram gir bedre ytelse uansett.... så jaja Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg spiller demoen da bare, men det hakker da ikke?? aldri blitt plagd av det. Utenom de første gangene pågrunn av ett eller annet men etter det så går det som smør. Må si jeg er nede i 40 fps konstant da siden jeg liker grafikk.. hehe og grafikkortet mitt ikke er helt bra Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Demoen er ikke på langt nær så gale som retail'en! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Alt logikk tilsier at hvis man har gfx kort med 512MB ram vil framebuffer holde mere texture data og man oppnår bedre flyt i spillet og vil således fremdeles klare seg med 2*512MB alikevel . Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 har 1 gig nå, merker aldri hakking. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har 2x512 fra før, går det fint å slenge inn en eller to til? Du kan i mange tilfeller ikke kjøre dual channel når alle fire slottene er fulle. Dessuten kan du også risikere at hele systemet klokker seg ned til 333 hastighet i stedet for 400. Dette avhenger self av hvilket HK du har. Men som en hovedregel. Fyll kun to slotter med ram. La to stå tomme! Det må da være på AMD kort? Aldri hatt det problemet på intel chipsetts i allefall. Skal fylle opp med 4x512 nå snart. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Det må da være på AMD kort? AMD ja Lenke til kommentar
since91 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg kjører 512 mb ram, og jeg har ikke opplevd noe spessielt hakking, men nå har jo jeg også satt ned grafikken litt da... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sorry, men da vet du ikke hva det vil si å spille spill "glatt" hvis du syns det holder med 512 Ram (ja jeg har prøvd) Det tar 2-3 min å loade, og ingame tar den seg kreative pauser i ny og ned, særlig når man minst ønsker det. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sinnsykt stor forskjell fra 1GB til 2GB, alt går glatt, ingen hakking mer. Var usikker på om jeg skulle kjøpe mer ram, men så at jeg lå på 1.2 gig på minneforbruk. Prøvde først å skru av alle services og program som jeg ikke trengte der og da. Allerede nå var det stor forskjell i yteevnen. Har nå kjøpt en gig ekstra og hakkingen forsvant ved oppgradering. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Var usikker på om jeg skulle kjøpe mer ram, men så at jeg lå på 1.2 gig på minneforbruk. Prøvde først å skru av alle services og program som jeg ikke trengte der og da. Allerede nå var det stor forskjell i yteevnen. Har nå kjøpt en gig ekstra og hakkingen forsvant ved oppgradering. ja det kan nok hjelpe å slå av alt mulig rart..men om man kjøper mer ram så slipper man å tenke så mye på å slå av alt mulig hehe... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hvordan klarer dere å ha over 1gig i minnebruk? :S Når jeg skal spille kjører jeg ikke masse makkverk i bakgrunnen... Endret 4. juli 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hvordan klarer dere å ha over 1gig i minnebruk? :S Når jeg skal spille kjører jeg ikke masse makkverk i bakgrunnen... Dem fleste tingene jeg kjører i bakgrunnen er nørdvendig egentlig. Og vil ha på brannmur mot virus og slikt da så...lett over 1 gig.... Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 2 gb ram gjorde susen!!! Smooth... Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har et lite spørsmål jeg også. Tenkte å gå til innkjøp av mer RAM. Har allerede 2 x 512, og tenkte jeg skulle oppgradere til 2 gb. MEN, det er bare plass til en brikke til på hovedkortet mitt Så spørsmålet er om det er bra å kjøpe 1 x 1024 brikke og sette inn der? Vil det gjøre systemet ustabilt? Eller er det lurere å kjøpe 1 x 512 brikke til, og prøve å klare meg med det? Vil det bli nødvendig med mer enn 1,5 gb for å kjøre BF2 rimelig bra? ...elller vil dere anbefale meg å kjøpe 2 x 1024, som forøvrig vil lette meg for en god del av sommerjobblønnen min Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har forsket litt på dette! Har bare 1Gib ram så måtte gjøre det beste ut av det! Et trix er å sette Texture quality på Medium, da er man under 1Gib med en gang! Da er utgangspungtet 300mb ramforbruk i windows. Men man ser foskjell på Medium og High, men det er vel verd den laggingen som kommer med en gang man overskrider det man har av ram! Prøv det! Texture Quality @ Medium Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Lurer litt på om dere som sliter har antivirus kjørende i bakgrunnen?I instruksjonsheftet som følger med spillet står det at det er anbefalt at dette slåes av før spilling. Dere er vel samtidig klar over at enkelte antivirus suger mer enn andre?? Norton er en av de store synderne på dette området. Ville absolutt prøvd å laste ned en 30 dagers trail av NOD32 og prøvd med den istede (HUSK!! Avinstaller norton før dere installerer NOD'en). Bruker NOD selv og den bruker nesten ingenting av maskinen, så dette anbefaler jeg virkelig. Ingen som kom med et svar på innlegget mitt. Til dere som evt. bruker Norton antivirus vil jeg virkelig anbefale dere å prøve et antivirus program som bruker mindre av pc'n. Norton suger "big time" av maskinen. Jeg kjører spillet på laptoppen min som inneholder 1gig RAM, 9700 ATI 128MB kort og 2,0GHz pentium M CPU og dette virker greit hos meg. Eneste er at jeg må stille ned på grafikken da kortet ikke takler grafikken så godt. BTW, har også installert NOD32 antivirus som etter min personlige erfaring er noe av det bedre jeg har vært borti, bruker så å si null og niks av maskinen. Good luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå