PCen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Heisann Hvor bør jeg kjøpe EOS 350 D den lokale fotosjappa selger kit for 8495,- Bør jeg kjøpe der eller på nett, hvor er det så fal billigst/best å handle, trenger kamera ganske fort... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Elkjøp og Lefdal har kameraet til under 7800 kroner. F.eks Elkjøp (ser de ikke har det inne i webshopen for tiden, men du kan jo ringe din "lokale" elkjøpbutikk for å spørre om de har det inne. Evt Lefdal. Og dessuten har du jo prisguiden her på akam (Prisguide) du kan sjekke ut. AW Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg kjøpte mitt hos www.fotovideo.no Men det var fordi jeg ville ha noe bedre objektiv enn det dårlige canonobjektivet som følger med. Ble jeg kjøpte eos350 med sigma 18-125mm + veske og 1gig minne + Uv filter.. Ble litt over 11k for hele pakka.. Men kitet som de selger på lefdal, koster ca det samme hos fotovideo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå