Blue Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Hei Som sakt emnet,så er jeg ute etter den 19" LCD skjermen med di tynneste kantene. Lav responstid hadde heller ikke vert å forakte, iogmed at jeg spiller. Pris: rundt 4k. Grunnen til at jeg er ute etter skjerm med tynne kanter er naturlig vis fordi at jeg skall ha to stykk. Endret 25. juni 2005 av Blue Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg synes å se at DinSide.no sine testsider av LCD-skjermer hadde noe å si om tynne kanter... mulig at du bør ta en titt der. Ser at du har 4000kr til disp. og da får du nok en GOD skjerm for den prisen, ja! Du kan jo ta en titt på denne skjermen fra Hyundai som får ganske bra score hos DinSide.no testen Gambatte! Lenke til kommentar
Blue Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Jeg synes å se at DinSide.no sine testsider av LCD-skjermer hadde noe å si om tynne kanter... mulig at du bør ta en titt der. Ser at du har 4000kr til disp. og da får du nok en GOD skjerm for den prisen, ja! Du kan jo ta en titt på denne skjermen fra Hyundai som får ganske bra score hos DinSide.no testen Gambatte! Apdelutt en kandidat dette, sto ikke noe om responstid eller hvor brei sidekantene er da. USB hub er jo et pluss edit: Den har vist 25ms i følge Hyundai sine sider http://www.hyundaiq.com/pro_q19.asp Endret 25. juni 2005 av Blue Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg tror NEC leder med 1980FXi for tiden, men du har bare råd til en halv en Lenke til kommentar
Blue Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Jeg tror NEC leder med 1980FXi for tiden, men du har bare råd til en halv en vill det si at en slik skjerm koster 8k Vet at nec har storsett smale sidekanter på sine skjermer Endret 25. juni 2005 av Blue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå