Dimm Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg lurer på om noen kan anbefale et bra natural keyboard som ikke koster så mye at jeg må selge en nyre på svartebørsen.. - Helst ikke trådløst - Gjærne noen ekstra knapper som volum +/- er et must og kanskje noen programbare - Norsk tasteoppsett. fant microsoft natural keyboard i prisguide, men det hadde engelske taster. alle andre natural tastatuerer jeg fant der koster 550kr+ samt at det fungte med en crappy mus. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva mener du med natural keyboard? Jeg har Logitech media keyboard og er strålende fornøyd med dette....norks er det og så...bare se æøå Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Hva mener du med natural keyboard?Jeg har Logitech media keyboard og er strålende fornøyd med dette....norks er det og så...bare se æøå jeg mener et sånn 2 delt ergonomisk keyboard Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 https://prisguiden.no/produkt/1708 <---- er vell denne du tenker på Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) var det jeg vurderte til jeg så at det hadde engelske tasteoppsett. Er det bare meg eller har de fleste sluttet med slike ergonomiske tastaturer? Endret 26. juni 2005 av Dimm Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva med dette:Logitech Cordless Desktop Comfort Norwegian USB/PS/2 Black? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 som jeg sa tidligere så er jeg ikke en stor fan av trådløse tastatur/mus. mest pga. mye styr med batterier og noen av disse har litt problemer med at de mister kontakt med senderen. jeg greier ikke å finne et split-key (natural) tastatur med norske taster og med usb/ps2 tilkobling Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 jaja.. ser ut til at jeg ble å kjøpe det logitech tastaturet.. lurer på om det er så bra som jeg håper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå