Zapking Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvordan legger jeg inn bilder fra kamera på pcen?` Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva skal tittelen symbolisere i det innlegget? Dessuten er det orddelingsfeil i topic som gjør at du bryter 3ordsregelen On topic: Å overføre bilder fra digitalkameraet til pc er meget lett. På mitt coolpix 5900 er det bare å stappe en medfølgende usbkabelen i usbporten og sette den andre enden av usbkabelen inn i kameraet. Hvis du bruker minnekort kan du sette kortet inn i en kortleser til pcen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Her trengs et lite kurs i hvordan man bruker et forum gitt. -Hva har emnefeltet her med spørsmålet å gjøre? -Hvilket kamera har du? -Har du i det hele tatt prøvd, eller har du problemer? Hvis så, hvilke problemer støter du på, feilmeldinger osv osv osv... -Hva med å lese bruksanvisning. Prøvd det? -Hva slags minnekort? For å svare like basic som du spør. Du kobler kamera til en USB port med en USB kabel og bruker medfølgende programvare til å overføre bildene. Evt. kan du bruke en kortleser for å overføre bildene. Ettersom du tydeligvis har nok fartstid på forumet til å være kjent med regler, stenger jeg denne på grunnlag av -Emnefelt som avviker totalt fra hva tråden handler om -Brudd på tre-ordsregelen -Ingen forklaring om hva spørsmålet gjelder, hva problemet er eller hva brukeren egentlig lurer på. Endret 25. juni 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg