Dr. Jacoby Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hva med å legge inn noen nintendo beats? hør fattern-stilongs Lenke til kommentar
Lemmywinks Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Vil ønske deg lykke til. Gleder meg til å høre. MVH Naglefar. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 SirMaximus kompis, hvordan går det med prosjektet? hehe Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ja, er det noe progresjon i prosjektet? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Vel... har vært litt opptatt med "ordentlig" musikk i det siste, men jeg har fortsatt planene. Jeg trenger andre musikere også, blant annet trommer, gitar og bass, så dette skal nok gjøres i studio når vi får tid. Nå får jeg snart tak i Drumkit From Hell Superior, så da blir det skikkelige innspillinger hjemme også (35 GB med trommelyd, over 85000 samples) For de som ikke vet hvor realilstisk det låter, sjekk denne og denne. Komponert og spilt inn av Fredrik Thordendal (Meshuggah). Gleeeeeder meg! Endret 9. august 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva skjer da? begynner det og nærme seg noen lytte eksempler? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå