TLZ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Manglet han ikke PC/Internett da? Uansett: Good to have you back! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Les førstepost... Der sier han noe om å blande inn DT tror jeg... Flaut. Skumma bare igjennom førsteposten. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kjenner faktisk SirMaximus personlig og kan si at han er en meget habil keyboardist. Dyktig som fy og dedikert til musikk. Så når han skal mekke en "Verdens verste sang" sang så tror jeg at han ganske så nær kommer til å lykkes. hehe. SM - Husk å dra inn "Meshuggah - Future breed machine" takter i "Meshuggah - War" tempo også da. hehe Da snakker man å dra kaos i ett nytt plan. hehe Sekkepipe kombinert med munnspill i disharmoni med hveerandre og alt annet må jo seffers bli med. Åja, hehe , det forklarer saken. Så for meg et sort death-metal band, der en stor fyr i rosa trikot som forsiktig klinget på en sånn trekant hadde forvillet seg inn, hehe. Dette må jo selvfølgelig bli med i en livesammenheng kombinert med han rosa-trikot mannen fra Prix reklamen. "Woha Woha, i'm a kitty-cat........" Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Husk å ha en absolutt ubrukelig tekst på sangen. Let gjennom søppelkassa og finn litt inspirasjon. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det det kunne faktisk bli ganske bra om det ble kombinert på en god måte Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Teksten MÅ jo være noe ala Jessica Simpson.. F.eks: "I love you forever. Yadayadablabla!!" Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Tenker jeg skal lage tekst på et eget språk. @ Zimon: Skal selvfølgelig få Meshuggah til å låte som 4/4 i forhold Endret 28. juni 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Noe sånt må du få med: http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?bo...51208&f_id=1075 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Artig prosjekt!! ..tror du er litt sent ute men, ..noen, tror de kaller seg Ravi & DJ Løv (eller noe slikt noe), har allerede prøvd det du gjorde; Lage faens så ekle og ufordragelige sanger/melodier, med ekkel vokal og intrumentbruk! Så, på én side vet jeg ikke om jeg ønsker deg lykke til, siden jeg bare ender opp med å hate deg! Håper bare du ikke er like talentløs som de jeg nevnte, for med litt respekt for musikk så vil du ikke få deg til å gjøre noe så ekkelt noe, så da er det vel håp allikevel! Lykke til! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Frykt ikke, det skal være velspilt og bra komponert. Tro meg, de som skal spille dette kommer til å slite, har noen sprø ideer liggende nå. Skal treffe vokalist og gitarist i Insense i dag, skal høre om han er interessert i å bidra. Insense er så brutalt og aggresivt at jeg nesten blir redd. Regner også med at deres (og vår) trommis blir med på dette. Mannen har mye syke ideer, så det skulle ikke forundre meg om det blir flere låter. Og jeg gjør dette bare på trass. Alle skal lage verdens beste låt, så da trenger vi en motsetning. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hør på Fantömas og bli inspirert. Suspended Animation er genialt sprø. Og Bone - Ravi er genial han og. Dyktig musikant og låtskriver. Endret 29. juni 2005 av starfish Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Litt høy(som i veldig lys) og skingrende "synthlyd" bør nesten være med. Slikt kan virke svært stressende og lett fremkalle irritasjon og endog sinne. Kanskje kan du inkorporere "negler som skraper mot tavle" på en måte? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hør på Dimmu Borgir - Inn i Evighetens Mørke part II... Det er en ekstremt stygg synth lyd inni der, du hører den fort.. DEN MÅ VÆRE MED! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Husk å stemme alle strengeinstrumenter veeeldig feil. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du bør ha en lyd omtrent som mastodon i spektrum: m.a.o. så dårlig mikset at uansett hva slags musikk du har så vet du ikke hvem som spiller hva. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) å slutte et riff midt inne er ganske fælt å høre på, hvis gjort riktig.. (mitt biddrag..) Endret 30. juni 2005 av andesam Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Donald duck-koring, med relativt clean vokal over. Øk tempoet på noen av trommesporene. Ikke "bytt" grep, la dem overlappe/fade ut bak hverandre. Klipp ut deler av sangen midt i takter, lim inn andre steder. Bytt ut skarptromma med ei stor aluminiumsgryte og hi-haten med et halvtomt (halvfullt?) ølglass på deler av låten. Bruk samples av tastaturlyden til noen som spiller Warcraft. Bruk også samples av en dryppende kran, kanskje man blir tissetrengt av å høre på? Mix hele sangen sammen med en baklengs versjon, slik at man tvinges til å høre hele sangen forlengs og baklengs på en gang. Man kan gjøre mye moro dersom man bare går inn for det . Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Husk å stemme alle strengeinstrumenter veeeldig feil. Trikset er å stemme strengene i alfabetisk rekkefølge Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 gjerne ha ett parti der du kjører alt i en h* fart, utenom keyboardet som spiller et rolig riff :!: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Denne kan du bruke som inspirasjon: Merkelig sang Edit: Oily Night av Tom Waits fra albumet The Black Rider er totalt umulig å nyte. Jeg har satt denne på volum 15:00 og skremt vettet av folk. Rytmisk vondt og støyende kaos fra en gal mann. Tilfelle ingen fikk det med seg: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå