sluffy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Få tak i en fiolin. Få en rask og ufullstendig gjennomgang av hvordan du skal spille, og hiv deg i det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg kan spille homoseksuell bass. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Olga som vokalist! :-) http://www.brumm.com/cards/olga.html Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hmm... Ikke for å være negativ.. Men Dream Theater er jo nydelig å høre på Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hmm... Ikke for å være negativ.. Men Dream Theater er jo nydelig å høre på Hø? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hmm... Ikke for å være negativ.. Men Dream Theater er jo nydelig å høre på Hø? Hæ? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Les førstepost... Der sier han noe om å blande inn DT tror jeg... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg kan spille homoseksuell bass. Hva er homoseksuell bass? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg kan spille homoseksuell bass. Hva er homoseksuell bass? Bassgitar. Med en homoseksuell vri. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Med verste mener jeg ikke dårligste, men rett og slett en låt du ikke klarer å høre på. Jeg vil ha den så intens og stressende at man rett og slett må skru av. Tankene jeg har er å skape noe vanvittig ekstremt. En hybrid av Mr Bungle, Devin Townsend, DREAM THEATER, Spiral Architect, barnesang, sirkusmusikk, skrekkfilmmusikk, prog, jazz...I det hele tatt, anything goes. ^^ Endret 25. juni 2005 av SirAnderz Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Har tenkt å spille inn med band. Jeg spiller selv tangenter, og jobber mye med samplinger og effekter, og kan synge såvidt. Trommisen i bandet mitt er garantert med på dette, og han spiller trommer, gitar, bass bedre enn de fleste, samt at mannen synger veldig bra. Tenker jeg satser på et gjennomgående lo-fi sound. Vil også bruke mye black/deathmetal-elementer. Edit: Det hadde vært kult å bruke Steve Vai-metoden. Lage en låt, lære seg den baklengs, spille inn og så snu det baklengs igjen. Endret 25. juni 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har tenkt å spille inn med band. Jeg spiller selv tangenter, og jobber mye med samplinger og effekter, og kan synge såvidt. Trommisen i bandet mitt er garantert med på dette, og han spiller trommer, gitar, bass bedre enn de fleste, samt at mannen synger veldig bra. Tenker jeg satser på et gjennomgående lo-fi sound. Vil også bruke mye black/deathmetal-elementer. Tangenter, som i de små trekantene man klinger på? :!: Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Tangenter som i piano, keyboard, synth, orgel, mellotron, klavinett, cembalo etc... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Åja, hehe , det forklarer saken. Så for meg et sort death-metal band, der en stor fyr i rosa trikot som forsiktig klinget på en sånn trekant hadde forvillet seg inn, hehe. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Du tenkte på Triangler du.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Sykt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Sykt. Den er jo bra, da to forslg til videre ingredienser: mannestønning og kvinnehyl. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vokal i god Regurgitate stil hadde gjort seg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vokal i god Regurgitate stil hadde gjort seg. OMG Glint Hvor har du vært? =) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Denne kan du bruke som inspirasjon: Merkelig sang Edit: Oily Night av Tom Waits fra albumet The Black Rider er totalt umulig å nyte. Jeg har satt denne på volum 15:00 og skremt vettet av folk. Rytmisk vondt og støyende kaos fra en gal mann. Endret 26. juni 2005 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå