ghamm Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Sitter her å prøver å få satt opp min bærbare til ferien. Tenkte å bruke internett litt oxo. Jeg har en SonyEricson K 700i mobil den er satt opp med gprs bruker bluetooth for å komminisere med bærbar. Får ikke høyere hastighet en 9,5 kb/sec. Noen som vet hvordan jeg kan øke hasigheten? På forhånd takk! Endret 25. juni 2005 av ghamm Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei, du burde klare raskere enn dette. Sikker på at du ikke bruker gsm oppkobling her?? test dette du, jeg fikk ut 40 kbps på en k750i Internettoppsett PC (GPRS) Opprett datakonto på telefonen Åpne menyen Kommunikasjon, Datakomm., Datakontoer og velg Ny konto Velg GPRS Data og skriv et navn på datakontoen, for eksempel GPRS PC Velg APN og skriv internet La Bruker-ID og Passord stå blankt og velg Lagre Marker datakontoen du opprettet og trykk Mer og velg Kontoinformasjon. noter hvilken Ekstern ID kontoen har 3. Opprett en ny forbindelse Klikk Start-menyen på PC-en din og velg Innstillinger og deretter Kontrollpanel. Dobbeltklikk Nettverk og eksterne tilkoblinger. Dobbeltklikk Opprett ny tilkobling. Følg Veiviser for Internett-tilkobling slik: Klikk Neste Velg Ring opp til Internett og klikk Neste Velg Jeg vil konfigurere Internett-tilkoblingen manuelt, eller koble til via et lokalt nettverk (LAN), og klikk Neste Velg Jeg kobler til via telefonlinjen og et modem, og klikk Neste Velg modem SonyEricsson K700 og klikk Neste Skriv *99***(Ekstern ID)# i Telefonnummer-feltet. Bytt ut Ekstern ID med nummeret du noterte da du opprettet datakontoen. Velg bort Bruk retningsnummer og oppringningsegenskaper. Klikk Neste Skriv inn mobilnummeret ditt som Brukernavn og 1111 som Passord. Klikk Neste Skriv inn Navn på tilkobling, for eksempel GPRS PC, og klikk Neste Velg Nei på spørsmålet Vil du opprette en Internet Mail-konto nå? Klikk Neste Velg bort Merk av denne boksen, og velg Fullfør for å koble deg til Internett nå. Klikk Fullfør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå