Krezzo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) hallo jeg fått meg trådløst kort i pc'n min, og alt funker bra, bortsett fra når jeg går i fra pc'n min i en stund, for (vet ikke hvor lang tid) så kobler den seg fra nettverket. da må jeg restarte pc'n for at nettverket skal funke som normalt så jeg kan ikke sette store ting på lasting å bare gå, jeg må liksom sitte der hele tiden til det jeg skal ha er ferdiglastet. har vært ved pc'n min nå i 5 timer uten problem, og jeg vet når jeg legger meg om 10 min, og våker igjen kl 12 om 6 timer, så er nette borte. jeg synes det er så utrolig merkelig. jeg har ikke lagt inn programvaren som fulgte med kortet innlagt, for da koblet den seg ut mens jeg satt på pc'n. har det samme kortet i den andre pc'n som er i 2. etg, og den her pc'n står i kjeller, og den funker helt som den skal HER er kortet som er problemet! andre ting i pc'n: AMD xp2500 1024 mb Twinmos ram 3200 MSI KT6V Gainward 6600GT håper det er noen som kan hjelpe meg. edit. skriveleif edit. en ting til, jeg har et godt signal 4av5 "pinner" Endret 25. juni 2005 av Krezzo Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Begrens P2P upload til 80% av max. Hvis du tyner ut alt så får du trøbbel med router / trådløs kort. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 skal jo prøve, men jeg tror ikke det er det som er problemet, for jeg laster ikke noe hver gang jeg forlater pc'n, og det samme skjer hver gang = nettverket kobler ut Lenke til kommentar
vikunja Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Har det samme problemet selv med min trådløs forbindelse. Har ikke funnet ut hvordan jeg skal hindre problemet, men har ein "enkel" løsning som fungere for meg. Jeg lar MSN Messenger stå på hele tiden. Da kobler ikke nettverket seg ut. Men MSN Messenger, i mitt tilfelle,må være på pålogget modus. Setter jeg den i noen andre modus, detter forbindelsen ut etter noen minutter. Merkelige greier, men det funker! Endret 25. juni 2005 av vikunja Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 åååå... når du sier det så, så glemte jeg og sette min msn til borte når jeg la meg i natt .. så når jeg våknet i dag tidlig så hadde jeg fremdeles nett. jauda.. men da er jeg "litt" reddet men om noen har andre permanente løsninger, så blir jeg glad! takk for hjelpen vikunja Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg bruker samme kort som du har uten trøbbel her. Ser på kompletts brukere at det er flere som har samme problemet som du har... Fra komplett.se ----------------------- Jag hade problem att få detta kort att fungera med de drivrutiner som följer med (tappade kontakten efter ca en halvtimme varje gång). Tydligen så är det ett problem med XP och service pack 2. Efter en uppgradering av drivrutinerna så funkar det fint. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Drivere... http://www.ralink.com.tw/supp-1.htm Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Slå av strømsparing på dette kortet, og sett det på CAM (constantly awake mode) så funker det hele tiden. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) ups.. glemte og si at det funker bra etter at jeg lastet ned nye drivere.. men takk til alle som har prøvd -og de som har bidratt til at mitt nett funker SOM JEG VIL!! Endret 27. juni 2005 av Krezzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå