Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg synes det er ekstremt deprimerende. Er nok derfor jeg pugger fødselsdatoer til skuespillere. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Stallone.. han måtte bli gammel før han fikk gravd frem noe talent. Hvordan kan du si noe sånt med filmer som "Rocky"? :/ Endret 27. juni 2005 av ~Joakim~ Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg synes det er trist å se at de blir eldre og at de blir mer "skrall" enn før. Allikevel er det livets gang. Selv etter deres død vil vi kunne se de i gamle filmer og serier. Det trøster jeg meg med Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Stallone.. han måtte bli gammel før han fikk gravd frem noe talent. Hvordan kan du si noe sånt med filmer som "Rocky"? :/ Two eyes, a brain and a connection between 'em. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 De fleste er enige i at Rocky filmene er jævlig gode, så du kan ikke ha mye mellom ørene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 De fleste er enige i at Rocky filmene er jævlig gode, så du kan ikke ha mye mellom ørene. Hva klasse 9c på skolen din mener om den filmen bryr meg ubeskrivelig lite, men jeg kan forsikre deg om at den filmen verken kan være en god måleenhet på intelligens eller regnes som "en jævlig god film". En viktig ingrediens i en "jævlig god film" er at hovedskuespilleren ikke er en punch-drunk, hjernedød muskelmasse. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skulle gjerne hatt et gjennsyn med John MClain(leif) og Indiana jones. Nå kommer det en Indiana Jones 4... Det går bra YIPPI-KAY-EY-MUTTAH-FUKKAH! hehe, det kommer en ny Die Hard film. Den heter forsåvidt Die Hard 4.0 (Ps. Steven Segal er eier selv om han er 54 år gammel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå