Gå til innhold

Deprimerende med aldrene stjerner?

co2

Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg som blir deprimert når de ser stjernene, som en vokste opp med blir gamle?

Harrison Ford, Marlon Brando, Bruce Willis, Al Pacino, Robert de niro og Sean Connery er enten gamle eller døde.

Blir liksom minnet på at ting varer ikke evig, alle de gamle klassikerne(nye) og skuespillerprestasjonene man ikke kommer til å få se igjen. Film og tv idag blir bare værre og værre ettersom fokuset går over på reality og effekter framfor godt skuespill. Filmen skal tjene penger med å lure folk med alt annet enn kvalitet, kvantitet framfor kvalitet.

Savner de gode gamle... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo en del gode blandt "den yngre garde": Brad Pitt og Johnny Depp er i alle fall strålende. Og de gamle stjernene falmer ikke fordi de begynner å dra på årene...

Nei, men tenkte mer på type film som de var med i før, og ikke kan nå(til samme grad iallefall)

Lenke til kommentar

Japp, enig med deg.

Bruce Willis skulle vært ung evig og spilt inn noen hundre Die Hard-filmer. ;)

Vel, man får vel nye idol etter hvert.

Personlig er mitt største idol pr i dag David Boreanaz (35 elns), håper Bones blir bra. :)

Lenke til kommentar

Synd at mane legender dør for tiden. Johnny Depp er heller ingen ungdom, med tanke på at han er 42 år gammel.

Mange talentløse skuespillere overtar også. Både Schwarzenegger og Stallone har blitt gamle, og Hollywood kompenserer tapet med å lage fjortissfilmer med Vin Diesel i hovedrollen.

Lenke til kommentar
Japp, enig med deg.

Bruce Willis skulle vært ung evig og spilt inn noen hundre Die Hard-filmer. ;)

Sett Hostage? Så den igår..

Fryktelig bra! :thumbs:

BTW: Savner Tom Cruise.. vet han spiller inn filmer fortsatt, men han er den skuespiller'n jeg digger mest! har ALDRI sett en dårlig film med han..

Heller ikke Richard Gere vel :hmm:

Lenke til kommentar

Selvfølge at jeg blir trist når gode gamle dør, men at de blir eldre er ikke nødvendigvis gale, bare se på Brando. Jeg var aldri en fan av "hippe" Brando, foretrekker Apocalypse-Brando. Pacino og Walken er jo bare blitt tøffere med årene, og med nye stjerner som Statham, Bale og Clive Owen er jeg ikke redd for at vi går tom for tøffinger.

Det skal også nevnes at vi ikke vil gå tom for blæh-skuespillere som Stallone og Seagal anytime soon, da The Rock og Vin Diesel er godt i gang med å etablere seg som talentløse muskelmenn.

Lenke til kommentar
Det skal også nevnes at vi ikke vil gå tom for blæh-skuespillere som Stallone og Seagal anytime soon, da The Rock og Vin Diesel er godt i gang med å etablere seg som talentløse muskelmenn.

Pffft!! De gutta er ikke i nærheten av Seagal og Stallone! Og ikke kommer de til å bli det heller...

Jeg digger Seagal og Stallone.. Ikke nødvendigvis fordi det er bra skuespill, men det er så utrolig underholdene.. :)

OnT: Det er litt trist å se gode skuespillere dø. Men at de blir eldre (unntak: kvinnelige skuespillere :p ) gjør meg ikke noe. De gir seg sjelden som skuespillere og man får ofte se dem tolke nye roller.

Lenke til kommentar

Filmer med Seagal skulle kommet med spypose (min mening). Stallone.. han måtte bli gammel før han fikk gravd frem noe talent. Arnold har aldri hatt det i noen særlig grad, men er morsom i seg selv, noe som har hjulpet han en del i filmene.

The Rock og Vin Diesel er fremdeles ganske unge i gamet. Gi dem kanskje 10 år til og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Mange talentløse skuespillere overtar også. Både Schwarzenegger og Stallone har blitt gamle, og Hollywood kompenserer tapet med å lage fjortissfilmer med Vin Diesel i hovedrollen.

Uansett, Vin Diesel er kul! kulere enn arnie og stallone til sammen..

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Jeg håper alle her er klar over at dagens xXx og Welcome to the Jungle blir morgendagens "kule, hjernedøde actionfilmer" som Under Siege og Rambo, enten dere vil det eller ikke.

edit: For the record:

Vin Diesel suger.

Arnold suger.

Stallone suger.

Seagal suger.

The Rock suger.

van Damme SUGER.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...