Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) God dagen! Jeg skal snart gå til innkjøp av en bil. Jeg drømmer selvfølgelig om Toførr! (240, hvis dere skulle lure ) Det ejg da lurte på.. Hvordan slipper man skatter og avgifter på stylingkit man kan kjøpe i Sverige? Har hørt at du kan få de til å skrive "Present" på pakka, men er det ikke mulig og dra ned til sverige, sette på all stylinga, og peise opp til norge igjen, rett igjennom tollen? Uten og måtte tolle stylinga? Dumme dumme avgifter i norge.... EDIT: Glemte stylingsettet! Her er det http://www.spoilerkit.se/index.asp?spoiler...paket=240&typ=1 *Vil ha* Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg ville da tro at du ikke må tolle det hvis du reiser ned dit og setter det på. Hvordan kan de vite at du nettopp har kjøpt det hvis du blir stoppet da? Er jo bare å si at du kjøpte det i Norge, de skal ikke forvente at du har med deg kvitteringa der og da. Jeg vet ikke dette sikkert, men syns det høres fornuftig ut. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Det var det jeg tenkte på også Men kan da hende de slår seg HELT vrang, og sier at det ser for nytt ut.. Noen som ahr prøvd på det samme? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hehe.. De kan jo ikke bevise noe. For alt de vet kan du ha satt på styling-settet dagen før, og du var bare en handletur på svinesund da du blir stoppa. Men sannsynligheten for å bli stoppa er vell dog ganske liten. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Tror jeg også.. Men, hva syns du om settet da? Syns det er drit fett jeg Liker 240, og cleant utseende, men den blå der var übertøff.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tror jeg også.. Men, hva syns du om settet da? Syns det er drit fett jeg Liker 240, og cleant utseende, men den blå der var übertøff.. Sikkert greit det. Selv er ikke jeg noe fan av slike familie-tanker. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 240? Tanks? Neida, vi har alle våre meninger Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 240? Tanks? Neida, vi har alle våre meninger Hehe, vi har nok det ja Men bor du langt fra grensa? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Tja.. ca 45 min så er jeg i Töcksfors.. Det er mot Halden, Ørje og der.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tja.. ca 45 min så er jeg i Töcksfors.. Det er mot Halden, Ørje og der.. Ok. Det er jo egentlig bare å prøve da. Jeg ser ingen mulighet de kan ta deg på. Men du får vente til senere på dagen å høre hva flere har å si. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 hehe, ja må det...! Og kanskje kjøpe bilen først Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=435627&hl= Syns det var billig jeg også Men bildekvaliteten var BÅNN!! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Joda, sant det.. Men har da sett disse settene før Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nei, hva skal du stoppe i tolla etter? Hvis de spør om du har noe å fortolle, så sier du nei. Hvis de synes at stylinga ser ny ut sier du, som sant er, at den er ganske ny. Vi betaler nok i skatter og avgifter om vi ikke skal lete etter grunner til å betale flere. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Joda stylinga var billig den.. Men jeg ville nesten ha dobbeltsjekket om hvordan pass-formen er. Det kan potensielt være utrolig mye styr å få stylinga montert hvis den passer dårlig. Gjerne spør og grave mye og aller helst snakk med noen utenom butikken som har montert det aktuelle settet. Ang toll så er det bare å dra å handle og kjøre hjem igjen. Sjansen for å bli stoppet er liten.. ihvertfall hvis du har montert det før du dro hjem. Alternativt kan du tolle inn settet. Da får du igjen svensk moms samt at du må betale norsk moms. Prismessig blir det settet 200-300 kroner dyrere. Jeg gjorde dette da jeg handlet ps2 når den først kom i sverige. Kjøpte ps2 og så dro jeg på tollen 400 meter unna. Betale norsk moms (25%) og så dro jeg tilbake til butikken - der fikk jeg igjen 24% som er svensk moms. Endret 25. juni 2005 av aurstad Lenke til kommentar
Oter Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 God dagen! Jeg skal snart gå til innkjøp av en bil. Jeg drømmer selvfølgelig om Toførr! (240, hvis dere skulle lure ) Det ejg da lurte på.. Hvordan slipper man skatter og avgifter på stylingkit man kan kjøpe i Sverige? Har hørt at du kan få de til å skrive "Present" på pakka, men er det ikke mulig og dra ned til sverige, sette på all stylinga, og peise opp til norge igjen, rett igjennom tollen? Uten og måtte tolle stylinga? Dumme dumme avgifter i norge.... EDIT: Glemte stylingsettet! Her er det http://www.spoilerkit.se/index.asp?spoiler...paket=240&typ=1 *Vil ha* det er ikke så mye dyrere å kjøpe det i norge,du kan sjekke http://www.bcb.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå