Gå til innhold

Ekstra harddisk i bærbar pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feilposta, skal ligge under "Kabinetter"

Regner med at du mener ekstern disk inni, ikke intern disk inni?

I så fall: Ja. Det du gjør er ganske enkelt; Kjøp deg PCI-deksel med USB-koblinger, koble den direkte på hovedkortet, og koble disken til ;)

Eller er jeg på villspor her? Leste feil?

Lenke til kommentar

JEG tror du er på villspor sigen :p

Er vel snakk om en bærbar maskin.

Helt ærlig, så tror jeg ikke du har sjanse til å få stappa en harddisk inni bærbaren. Det er ikke akkurat god plass i de :p

Personlig har jeg ville kjøpt en ekstern harddisk, istedet for å ha brutt garantien, evt. ødelagt hele maskinen.

Lenke til kommentar

Ooops, se på klokketslettet, så ser dere hvorfor jeg er på villspor.

Nei, det du spør om går ikke. Det finnes (såvidt jeg vet) ikke noen trådløse harddisker, men det er mulig å koble noen disker igjennom switch. (da slipper du å ta ut den gamle disken)

Ny intern disk funker kun hvis du tar ut den gamle.

EDIT: Feilposta, rapportert

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Billigste løsningen: skaff deg en svær vanlig harddisk og stapp den i en icybox - ta så og putt alle filene du ikke trenger å ha med deg hele tiden oppi den :yes:

Ulempen er selvfølgelig at den tar en USB utgang, vanlige harddisker bråker gjerne litt og den tar et strømuttak - pluss at den er lite portabel.

Lenke til kommentar
Billigste løsningen: skaff deg en svær vanlig harddisk og stapp den i en icybox - ta så og putt alle filene du ikke trenger å ha med deg hele tiden oppi den :yes:

Ulempen er selvfølgelig at den tar en USB utgang, vanlige harddisker bråker gjerne litt og den tar et strømuttak - pluss at den er lite portabel.

Nei, nei, nei. Skal ha harddisken inni. :roll:

Har funnet en slimline-bay jeg kan putte harddisken i, og den kan kobles på koblingen til dvd-brenneren med en liten overgang! ;) Får se hva det blir til, synes 100gb diskene er nok så dyre :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...