Breiker Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 i disse dager hvor skattepengene og feriepengene brenner hull i visakortet vurderer jeg sterkt å kjøpe meg ny pc. Men denne gangen gå for noe lite.. Jeg er på jakt etter en shuttle. liten, hendig sak og jeg har noen krav til den.. Må støtte: - Athlon x2 ( dette blir ikke cpu nr 1. dette kommer etterhvert ) - S-ATA II og gjerne ha plass til pølsefingrene mine når den skal monteres. Noen som kan hjelpe meg å finne en slik en? er helt ny i shuttle jungelen. Hvis denne er plassert feil så vennligst flytt den for meg.. Mvh Marius NB! På forhånd takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Flyttes fra "Hjelp til kjøp/salg av PC" til "SFF-barebone og stue-PC" etter ønske fra trådstarter. Edit: Prisguiden kan være til god hjelp for å snevre ned valgene. Linken er snevret ned til alle SFF-systemer med Socket 939. Jeg vet ikke hvilke av disse som støtter SATA-II eller hvilke som støtter Athlon64 X2, men det lar seg nok finne ut om du klikker på linkene og leser spesifikasjoner hos produsenten, navn på brikkesett, og listene over bios-oppdateringer hos produsentene. Endret 25. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Shuttle XPC SN25P skal vel innfylle de kravene godt. (Tror iallefall barebonen støtter SATA II) Endret 25. juni 2005 av SebRam Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det er spørs. Jeg kan ikke se at noen av de i prisguiden har støtte for SATA-II. (NB. standard-utgaven av nforce4-brikkesettet har ikke støtte for SATA-II. Det er det bare nforce4-utgavene som heter Ultra, SLI og Intel Edition som støtter SATA-II) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 kom det ikke en SLI barebone for en måned siden? tror uansett Shuttle SN25P er et bra kjøp. men jeg er litt små bekymra over at det er liten psu i shuttle, 350 watt er litt i grenseland. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 får lete litt. takk for svar og for at tråden ble flytta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå