Gå til innhold

Vil du høre en vits?

BorN

Anbefalte innlegg

:!: vil du høre en vits? :!:

:!: katta med slips :!:

Er ikke dette Off-Topic OG Humor så vet ikke jeg!

(ingen sier noe 0m dårlig elle god humor :D )

Kommentarer til dette blir sikkert enda vittigere :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner du er ny her på forumet. Den vitsen kunne du nok spart deg før, siden den ikke er morsom og absolutt alle har hørt den før. Les også retningslinjene hvor det står at du skal ha maks 4 linjer i signatur, mens du har hele 9!

Lenke til kommentar
takk for din kommentar. En smilie sier mer enn - vell - 10 ord...

"Jeg dunker hodet mitt i veggen akkurat nå fordi vitsen din var så utrolig dårlig at jeg nesten brekker meg."

Smilien sier mer en 19 ord. :p

:no:

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
:!: vil du høre en vits? :!:

:!: katta med slips :!:

Er ikke dette Off-Topic OG Humor så vet ikke jeg!

(ingen sier noe 0m dårlig elle god humor :D )

Kommentarer til dette blir sikkert enda vittigere :blush:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:ermm:

Lenke til kommentar

Luzifer: Hehe! har du ikke humoristisk sans? Må ikke ta alt på alvor, vet du :p

Ny og ny, fru blom... :D Jeg ser kanskje ny ut, fordi jeg ikke har postet så mange kommentarer. Men som du ser, jeg lager nye tråder som løfter meg opp :thumbup:

Når det gjelder siggen min, skal jeg få rettet den opp snarest. Men ikke nå. zzzzzzzzzzzzzzz

SumSar: hehe, du har nok rett! :p

T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh? :hrm:

mongoman: Fortsett slik! (gode vitser) En som har sjønt det :thumbup:

...

Lenke til kommentar

T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh? :hrm:

Tror du ikke jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at denne tråden ble stengt?

Jeg regnet faktisk med at du ville komme med en slik kommentar også, som forklarte at du hadde regnet med det. Men det du ikke regnet med var at jeg hadde regnet med det hele og allerede pønsket ut et svar til alt sammen.

Lenke til kommentar

T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh?  :hrm:

Tror du ikke jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at denne tråden ble stengt?

Jeg regnet faktisk med at du ville komme med en slik kommentar også, som forklarte at du hadde regnet med det. Men det du ikke regnet med var at jeg hadde regnet med det hele og allerede pønsket ut et svar til alt sammen.

og jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at solberg hadde regnet med at tråden kommer til å bli stengt :p

Lenke til kommentar

T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh?   :hrm:

og jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at solberg hadde regnet med at tråden kommer til å bli stengt :p

vi sier oss ferdige med det, og setter over til et annet tema :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...