BorN Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 :!: vil du høre en vits? :!: :!: katta med slips :!: Er ikke dette Off-Topic OG Humor så vet ikke jeg! (ingen sier noe 0m dårlig elle god humor ) Kommentarer til dette blir sikkert enda vittigere Lenke til kommentar
BorN Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 takk for din kommentar. En smilie sier mer enn - vell - 10 ord... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg skjønner du er ny her på forumet. Den vitsen kunne du nok spart deg før, siden den ikke er morsom og absolutt alle har hørt den før. Les også retningslinjene hvor det står at du skal ha maks 4 linjer i signatur, mens du har hele 9! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) takk for din kommentar. En smilie sier mer enn - vell - 10 ord... "Jeg dunker hodet mitt i veggen akkurat nå fordi vitsen din var så utrolig dårlig at jeg nesten brekker meg." Smilien sier mer en 19 ord. Endret 25. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) ler meg skakk du må endre signaturen din! lov med max 4linjer.. edit: så nå at Luzifer sa det samme Endret 24. juni 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 dansken sparket ballen over 1 hus svensken sparket ballen over 3 hus norsken sparket så hardt at han fikk vondt i foten Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 heldig for deg at moderatorer ikke er oppe så sent.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så gøy å poste i en tråd som snart blir stengt This is the stuff that makes life worth living Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 :!: vil du høre en vits? :!: :!: katta med slips :!: Er ikke dette Off-Topic OG Humor så vet ikke jeg! (ingen sier noe 0m dårlig elle god humor ) Kommentarer til dette blir sikkert enda vittigere :lol::lol::lol::lol: Lenke til kommentar
BorN Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Luzifer: Hehe! har du ikke humoristisk sans? Må ikke ta alt på alvor, vet du Ny og ny, fru blom... Jeg ser kanskje ny ut, fordi jeg ikke har postet så mange kommentarer. Men som du ser, jeg lager nye tråder som løfter meg opp Når det gjelder siggen min, skal jeg få rettet den opp snarest. Men ikke nå. zzzzzzzzzzzzzzz SumSar: hehe, du har nok rett! T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh? mongoman: Fortsett slik! (gode vitser) En som har sjønt det ... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Når det gjelder siggen min, skal jeg få rettet den opp snarest. Men ikke nå. zzzzzzzzzzzzzzz Trengst ikke Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh? Tror du ikke jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at denne tråden ble stengt? Jeg regnet faktisk med at du ville komme med en slik kommentar også, som forklarte at du hadde regnet med det. Men det du ikke regnet med var at jeg hadde regnet med det hele og allerede pønsket ut et svar til alt sammen. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh? Tror du ikke jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at denne tråden ble stengt? Jeg regnet faktisk med at du ville komme med en slik kommentar også, som forklarte at du hadde regnet med det. Men det du ikke regnet med var at jeg hadde regnet med det hele og allerede pønsket ut et svar til alt sammen. og jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at solberg hadde regnet med at tråden kommer til å bli stengt Lenke til kommentar
BorN Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 nå har jeg gjort det! litt flaut at siggen min var *signatur på 9 linjer fjernet av moderator. les retningslinjene* Lenke til kommentar
BorN Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 T-Solberg: Tror du ikke jeg har regnet med at denne tråden kommer til å bli stengt? høh? Tror du ikke jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at denne tråden ble stengt? Jeg regnet faktisk med at du ville komme med en slik kommentar også, som forklarte at du hadde regnet med det. Men det du ikke regnet med var at jeg hadde regnet med det hele og allerede pønsket ut et svar til alt sammen. og jeg hadde regnet med at du hadde regnet med at solberg hadde regnet med at tråden kommer til å bli stengt vi sier oss ferdige med det, og setter over til et annet tema Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 vi sier oss ferdige med det, og setter over til et annet tema Et annet tema? Å nei, ikke si at du skal opprette enda en tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg