Blårens Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg sitter her å venter på en ny bluescreen har fått bluescreen 7-8 gang i løpet av 4-5 timer når jeg spillte bf2 klikket maskin mongo jeg tror det er noe galt med skjermkortet. når bf2 klikket så det omtrent sånn her ut også rebootet maskin Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Funker maskinen nå eller er skjermen sånn som du har tegnet? Kan tyde på varmeproblem. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 maskinen funker nå, men det kommer vell en til bluescreen strax tror i følge temperatur målern til skjermkortet er det bare 50-60 grader under load(suxxor kort) har aerogate 3 vifte styring å den har temperatur måler skal jeg prøve med den kansje?? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 For all del prøv å få økt luftsirkulasjonen, ta gjerne en titt inn i kabinettet og fjern unødvendig støv og partikkler. Litt ryddning i kabler og sjekk at alle kontakter står bra i kan hjelpe. Cpu bør også få seg sin rensing. Lenke til kommentar
kjell.tering Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg får noe av det samme - bare ikke så mye farger - åsså er det i streker og prikker oggreier...Avinstallerer jeg driver til skjermkortet går det bort - men så fort jeg installerer en driver på kortet blir det helt fåkka!!!Jævelig irriterende - mitt i BF2 spellinga oggreier...Har prøvd DriverCleaner nå,fulgt alle stepsa - funka ikke... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 er ikke mye støv i mitt kabinett brukte trykkluft til å rense det for 1 måned siden jeg har kabel strømper å har brukt masse teip i kabinettet for å få det ryddig det ble det Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg får noe av det samme - bare ikke så mye farger - åsså er det i streker og prikker oggreier...Avinstallerer jeg driver til skjermkortet går det bort - men så fort jeg installerer en driver på kortet blir det helt fåkka!!!Jævelig irriterende - mitt i BF2 spellinga oggreier...Har prøvd DriverCleaner nå,fulgt alle stepsa - funka ikke... det er masse streker og prikker:( jævlig irriterende bf2 må ha de nyeste driverne for å funke ordentlig og de er sikkert problemet Endret 24. juni 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Da var vi to i dag som har Ødelagt et skjermkort... mitt kjære R360Pro@Kort tok kveld i dag. @ Mye volt @ Sinnsyke klokke forsøk! Det var den moroa! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 fint at det blir billigere for dårlige skjermkort nå Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Sitter selv og tester 5.6 vs 5.5 driveren til ati, det jeg kan anbefale deg er å avinstalere ordentlig driverne med drivercleaner pro for å så innstalere på nytt. Husk å følge instruksjonene til programmet nøye. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 nå er det verre når bf2 er ferdig å loade avsluttes spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå