lalleh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hei! Sist helg ble jeg frastjålet min iPod mini pink, og sorgen var derfor stor. Etter noen dager med kontakt med forsikrings-selskapet mitt fikk jeg imidlertid penger tilbake - og kunne derfor bestille en ny iPod. Dette er nå gjort, og status på Apple Store er "Under Review". I beskrivelsen til Apple står følgende: Under ReviewYour order is awaiting process completion of the payment method you have chosen. Må jeg gjøre noe nå? Eller har jeg gjort mitt? Jeg må ikke 'godkjenne' noe, eller noe i den dur? Og sånn ellers; hvordan er Apple med å sende varer, er det så trege som alle skal ha det til? Endret 24. juni 2005 av lalleh Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Kan ikke svare på det første der.. Om de er så trege som alle skal ha det til.. JA, det er de De bruker gjerne noen uker på å få den fraktet hjem til deg. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det første er bare at de skal godkjenne betalingsformen før de sender. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Noen formening om hvor lang tid det tar å godkjenne den, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå