_MrMilo_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg har et ATI Radeon 9800 Pro skjermkort med både VGA og DVI utgang. DVI-utgangen går til skjermen, mens VGA utgangen går til min Trust Televiewer 1610 RC som igjen er koblet til TV'en. Når jeg skal se på en DivX-film på TV'en (via PC'en) blir filmen svart. Alt annet vises på TV'en bortsett fra filmen. Når jeg derimot røsker ut DVI-kontakten blir filmen vist. Det som er pussig er at det kun skjer på divx/avi. Mpg/mov fungerer som det skal. Det jeg lurer på er om det er mulig å disable DVI-utgangen uten å røske ut kontakten som jeg må gjør nå. Endret 25. juni 2005 av _MrMilo_ Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) kan du ikke bare bytte primary/secondary skjerm i driveren? Endret 24. juni 2005 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Takker, det funka som bare det. Jeg krysset av for 'Extend my Windows desktop onto this monitor', så da kan det gå film på TV'en mens jeg driver med noe annet på PC'en. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei! Jeg vil foreslå at du tar en tur innom 'Overlay' under properties for skjermkortet ditt, velger så 'Theater mode options...' og deretter 'Theater mode'. Da vil det som vises på PC automatisk bli fullskjerm på TV, selv om du har lite bilde på skjerm, fordelen er at du kan jobbe med andre ting i bakgrunnen på PC, mens TV viser det du spiller av i mediaplayeren ;D Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg vil foreslå at du tar en tur innom 'Overlay' under properties for skjermkortet ditt, velger så 'Theater mode options...' og deretter 'Theater mode'. Er dette noe som finnes i Catalyst Control Center? Jeg har ikke det installert, bare driverne. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har vel noe med det å gjøre ja Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Det gikk jo skeis. Fikk denne feilmeldingen når jeg prøver å starte CC. Avinstallerte driverne både manuelt og vha DriverCleaner uten at det hjalp. Så spørsmålet er 'gidder jeg å reinstallere Windows?'... Nei. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Ehmm, det var jo ikke så rart jeg fikk denne feilmeldingen når .Net Framework ikke var installert . Hadde trodd den var en del av XP SP2, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå