Dragon Hunter Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Det er en tilsvarende tråd på Film-forumet, så hvorfor ikke på Spill-forumet? Forza Motorsport Kjøpte dette spillet i dag, og har sittet klistret til TV-skjermen en god stund. Det er 230 forskjellige biler man kan kjøpe, det er mye styling, og mange muligheter når det gjelder tuning. Kort sagt slår det Knockout på NFS: U, og det er egentlig synd at så gode bilspill kun finnes på konsoll. Det jeg virkelig liker med spillet er at det er en simulator, ikke er arkade-racing-spill. De eneste ankepunktene med spillet er at det er ganske vanskellig, og at bilene svinger litt dårlig. Dette er det eneste som hindrer spillet i å få en 6'er. Terningkast: 5 Endret 24. juni 2005 av superseven Lenke til kommentar
V36a Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Der er jeg enig, har gått og siklet etter dette spillet en stund nå, men har ingen planer om å skaffe meg Xbox da jeg har PC og PS2. Det er vel ikke Xbox-eksklusivt? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Der er jeg enig, har gått og siklet etter dette spillet en stund nå, men har ingen planer om å skaffe meg Xbox da jeg har PC og PS2. Det er vel ikke Xbox-eksklusivt? Ja Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...9&hl=anmeldelse Er vel ganske like tråder, så denne blir vel stengt. Men allikevel flott initiativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå