Gå til innhold

dansematte til xbox

Anbefalte innlegg

jeg har sett på internett at det fins dansematte og spill til xbox... men finner den bare ikke i norske butikker... så spörsmålet er, fins det dansematte til xbox i norske butikker,isåfall hvor? eller må jeg rett og slett bestille fra internett?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å finne dansematter i norske butikker er ikke alltid så lett. Og hvertfall ikke til Xbox. PS2 er nok noe lettere.

Men på nettsiden til GameZone så ser det ut til at de har en dansematte til Xbox.

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10451

Jeg har selv PS2-versjonen av akkurat denne dansematten, og jeg er meget godt fornøyd med den

ja, men den ser det ut som jeg må bestille.... så det fins ikke norske butikker som har det på lager sånn at jeg kan gå å kjöpe den på dagen? jeg er nödt til og bestille?

Lenke til kommentar

Jeg vet at her jeg bor så har hvertfal Elkjøp dansematte på lager, men det er bare den til PS2. Dansematte til Xbox har jeg aldri sett i en butikk tror jeg. Kanskje hvis du går innom litt mer spesielle butikker, sånn som Spiderman og Gamezone.

Gamezone har den sikkert på lager i butikken når de har den på hjemmesiden sin ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...