Gå til innhold

fargene på questene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det mange som sier feil her. Man får mindre XP hvis man gjør et quest når det er grønt enn om man hadde gjort det når det er oransje.

Det stemmer, men snakker man XP per time, får man mer av å gjøre grønne/gule quester enn oransje

Lenke til kommentar
Gult = Ypperlig for din lvl, dette vil stort sett si at creepsene du må slost mot er gule, alså 2 lvler over eller under, mao mye xp, og relativt enkle :thumbup:

Oransje = Litt vanskelig, tar som regel mye lengre tid en gule quests, selv om du ikke får mye mer xp, gjør heller gule quests om du har muligheten :-)

Røde = Back off, med mindre du har MYE tålmodighet og VIRKELIG trenger rewarden lønner det seg ikke å gjøre røde quest, du kommer til å bruke 4 ganger så lang tid på hvert eneste monster, og mest sansynlig dø ofte, noe som resulterer i lite xp i timen :-(

gjør røde quests hvis du har stor gruppe :p

Du kan henge deg på høy lvl follk som skal gjøre den.

Hele poenget med å gjøre quester er å få xp, så den taktikken funker dårlig med mindre questrewarden er nice (f.eks. warrior-questen i lvl30).

det er den jeg skal ta. Skal ha den deilige blåitem 2h Sword :D men bossen jeg må ta er liksom lvl40, så jeg veit ikke helt. han er sikkert lvl40 ELITE i tillegg, så jeg må regne med å få en party.

Edit: jeg tør skjeldent å ta røde quester,det lønner seg nesten ikke.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gult = Ypperlig for din lvl, dette vil stort sett si at creepsene du må slost mot er gule, alså 2 lvler over eller under, mao mye xp, og relativt enkle :thumbup:

Oransje = Litt vanskelig, tar som regel mye lengre tid en gule quests, selv om du ikke får mye mer xp, gjør heller gule quests om du har muligheten :-)

Røde = Back off, med mindre du har MYE tålmodighet og VIRKELIG trenger rewarden lønner det seg ikke å gjøre røde quest, du kommer til å bruke 4 ganger så lang tid på hvert eneste monster, og mest sansynlig dø ofte, noe som resulterer i lite xp i timen :-(

gjør røde quests hvis du har stor gruppe :p

Du kan henge deg på høy lvl follk som skal gjøre den.

Hele poenget med å gjøre quester er å få xp, så den taktikken funker dårlig med mindre questrewarden er nice (f.eks. warrior-questen i lvl30).

det er den jeg skal ta. Skal ha den deilige blåitem 2h Sword :D men bossen jeg må ta er liksom lvl40, så jeg veit ikke helt. han er sikkert lvl40 ELITE i tillegg, så jeg må regne med å få en party.

Edit: jeg tør skjeldent å ta røde quester,det lønner seg nesten ikke.

Finn noen venner og kjør fort gjennom questen. Og ta øksa, den er best, ifølge et par warrior-kompiser av meg.

Lenke til kommentar

Whirlwind-våpenene er temmelig like, er vel bare sverdet som gjør 0,3 DPS mere tror jeg... var i allefall ett av dem som gjorde bittelitt mere damage. men DAÆVEn de er stygge de våpenene. Huffameg. Dog de smeller godt over skallen på de fleste =)

Lenke til kommentar
Whirlwind-våpenene er temmelig like, er vel bare sverdet som gjør 0,3 DPS mere tror jeg... var i allefall ett av dem som gjorde bittelitt mere damage. men DAÆVEn de er stygge de våpenene. Huffameg. Dog de smeller godt over skallen på de fleste =)

øksa er best så ender du opp med mortal strike osv i lvl 40 plus en treig øks.

Lenke til kommentar

Har som sagt ikke warrior selv, men grunnen til at øksa var best hadde å gjøre med at warrior har mange instant-attacks og da er det best med treige våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...