Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg lurte på hvilket kabinett kunne gi mest for pengene med max 1500 kr å bruke, helst under 1000. ATX Må ha god luft gjennomstrømning. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette bZerk kabinettet med Denne strømforsyningen.. Har dette selv, og kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd.. Temperaturen i PC'en ligger på ca. 25-35 grader.. Spørs hvor varmt det er på rommet du er i.. Det kabinettet har 2 sidevifter (80mm) som blåser inn.. En 120 i front som kjøler hdd'ene, og 1 120 bak som blåser ut.. Den PSU'en blåser inn i PSU'en med 120 vifta som er under, og ut 80 vifta som er bak. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Chieftec, sort CHieftec, sølv Fortron/Source PSU Med ett av disse kabinettene og den PSU`en skulle du kunne ha et rimeligt heftig system. Ellers råder jeg deg til å kikke rundt selv, og f.eks. google opp tester på de kabinettene du liker best, da blir du sikkert mer fornøyd enn hvis vi "velger for deg" Endret 24. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå