TCK Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 hei! Eg har litt lyst å sette på ein slik Lazer på min box om ein stund , men eg lurer på noen ting først. Hvordan kobler eg strøm og det så må til på denne lazeren?? Hvor burde eg plassere denne?? Forran eller oppå? Edit: Glmete linken til bilde: http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/3...3spbcm/blue.jpg _________________ Har ikke så mye å fortelle.. [ Denne Melding var redigert av: TCK på 2002-07-24 19:41 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Strømmen tar du fra hovedkortet eller fra en av kontaktene fra strømforsyninga. Lysdiodene festet sansynligvis med dobbelsidig teip. Hvor den gir best lys er bare og prøve seg fram. Kan sikkert være forskjelig fra kasse til kasse. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Vis eg har lysene forran, tror dere eg vil bli blendet vis eg har boxen attmed skjermen. eg har bare 250w strøm forsyning, men tror dere d er nok til ein lazer? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hvis du putter den foran, så rett den oppover/eller nedover, så den lyser opp fronten av kassa di, hvis du derimot retter den rett ut til der du sitter så blir du nok blenda Hvis du ikke har så mye stæsj i pcen din fra før så burde 250W holde tror jeg Lenke til kommentar
TCK Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 skal prøve å sette den der som diskettstajonen egentlig skal stå. Hva er den beste måten å feste lazer ledden med?? eg skal jo ha ein bryter som eg kan skru av og på (festes denne med skruer?? følger disse med)! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 hei! ka koste det for lazer dioder? å klare en 360W å kjøre 3 stk? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Se på microplex under case-mods og leds. det var 230,- eller .no sånt! Tror det skal holde med 360W eller hva d enn var du hadde! Send ein mail og spør! Det gjorde eg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå