Håvard Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan får jeg sånn skjerm som er på windows 2k, der man skriver inn brukernavn og passord på windows XP pro??? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Enable gjestekontoen Gjøres i kontrollpanel > kontoer. Endret 24. juni 2005 av Lanka Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Enable gjestekontoen Gjøres i kontrollpanel > kontoer. Det funka ikke, men det var på samme sted... fant det ut nå.. Må takke for hjelpen, for hvis du ikke hadde sakt det, hadde jeg ikke finni det.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Åja, jo gikk inn selv og så etter. Det var det med å endre hvordan kontoer logger seg inn og ut? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Her gjør man det: "Endre måten hvordan brukere logger på eller av" Bare legger ved svaret i tilfelle noen andre lurer på det... Endret 24. juni 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Her gjør du det: "Endre måten hvordan brukere logger på eller av" Håper dette hjelper... Han har vel strengt tatt funnet det ut allerede men takk for screenshoten Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Raske måten: ctl+alt+del Var det en spøk? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvis han vil gjøre det hver gang så er det nei.. Funker fett det.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Altså det trådstarter spurte om var jo hvordan han skulle få sånn boks hvor det står hvem som skal logges på. Ikke bytte evt bruker. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja og det får man hvis man trykker ctrl+alt+del Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hei. lenge siden jeg gjorde dette i XP, men er det ikke bare å velge å logge på med enkel pålogging eller noe i XP da? skjønner jeg deg rett hvis du mener at du skal ha det slik at når du starter maskina dvs. XP at du skal ha den loggin skjermen som Windows 2000 har? isåfall, hvis ja. så kan du vel gjøre det på den måten jeg forklarte nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå