Szorza Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei Jeg har planer om å bygge sammen vannkjøling til 'putern, men det er ikke særlig pent å ha denne vifta stående på utsiden http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT04 Lurer derfor på om det er noen her som kan hjelpe meg å finne et kabinett der jeg kan bygge det hele helt inn i... Lurte litt på å bygge kabinettet selv på "snikkarboden" men det lå ikke noe særlig god veiledning på prosjektsidene her på overklokking.no Siden jeg ikke er særlig kjent med de nødvendige dimensjoner til et tømmerkabinett.... hmmm tømmer...lafting.?. hmm (ja ja digresjoner) så er jeg litt tilbakeholden med å demontere det kabinettet jeg har. Det burde forresten også stått noe om kabinettresonans i artikkelen og hvordan motvirke dette. Uansett ønsker jeg å ha hele greia stuet inn i en kasse uten noe sårbare vifter eller kabler hengende på utsiden. Helst vile jeg faktisk lagd den selv i huntonittplater men men Setter stor pris på hjelp, er helt fersk på modding. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) CoolerMaster Stacker skal vel gjøre jobben. Endret 24. juni 2005 av apwr Lenke til kommentar
Szorza Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 har tittet på det, men den radiatoren på bildet er til to 120mm vifter, stacker har "bare åpning til en enkel 120mm Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hvis du har masse penger, så kunne vel dette Lian Li-kabinettet vært aktuelt for deg? Fås også i aluminium EDIT: Klarte å glemme å ta direktelinken hos microplex Endret 24. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 det sytnes jeg og er bra....kan du fikse linken? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fiksa nå, la også til alu-versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå