VbD Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 En ting jeg savner i deres tester av forskjellig hardware er strømforsynere, eller er det jeg som ikke finner det? Misforstå meg ikkel, 'test' seksjonen deres er skikkelig bra men det hadde vært kjekt med en PSU seksjon hvor dere tester dette også, for det er ikke alltid enkelt å finne en bra PSU som yter det den egentlig skal samt støy etc. Lenke til kommentar
icer Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Denne hadde egentlig passet best i Tilbakemeldinger->Overklokking Send en PM til en moderator og spør om han kan flytte tråden... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) feil post Endret 30. juni 2005 av venn Lenke til kommentar
pæren Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 PSUer testes av overklokking.no Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 PSUer testes av overklokking.no Ja, er klar over det, men dette emnet kommer mer under "tilbakemelding" enn spørsmål om "PSU og Elektronikk"... Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 savner absolutt mer PSU-stuff! PSU`er blir stadig viktigere i moderne pcer, og jeg har selv savnet HW-tester når jeg skulle kjøpe PSU Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 www.overklokking.no - http://overklokking.no/emneliste.php?emner=106 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå