kjell.tering Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Yo! Har ett Nvidia GeForce 6600 GT kort som har slått seg vrang - satt å spilte BF2 - så plootselig skar alt seg - skjermen stod stille med masse rare farger - blei nødt til å bruke svenske-knappen - når den starta igjenn var det masse ruter og streker i mange svake farger - men jeg kan jo se hva som skjer - skriver jo detta... Når jeg avinstallerer driverne til skjermkortet "funker alt som det skal" - hadde installert en 77.72 (ikke whql?) som jeg fant via forsiden til hardware.no - har prøvd å installere en nyere 77.72 som er whql?(fra nividia.com),den driveren jeg hadde før 77.72 og den som fulgte med BF2 spillet - samma driten skjer - ruter og streker over hele skjermen????? Skjermkortet ferdig? HjEEEEEEEEEELP!! BF2 er i hus - så skjer detta - holder på å bryte sammen - trenger H J E L P ! ! ! ! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har også problemer etter og hja installert de nye nvidia driverne som nevt ovenfor, men har bare problemer når jeg skal se film, da blir filmene uklare og veldig mye lys i bildene, veldig rart. Installerte de gamle 71, noe, og da funket alt igjen. Lenke til kommentar
kjell.tering Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har en AMD Athlon 64 prossesor - skal jeg da laste ned "Windows XP 64-bit" drivere??????????? -har lasta ned "Win2000/XP" drivere til nå....... Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) hei, fikk nettop 6800 kort (2 dager siden) oppdaterte driverene med en gang nesten... lys i filmene problemet, her er svaret: ble funnet på guru3d forumet btw It's a bug with the overlay settings. Go to Display Properties->Advanced and open the Geforce tab. Go to color correction, select Apply to Overlay and All Channels. Then change color profile from standard to advanced, you should now get a straight line in the graph. Hit apply and you are done. noe som er uklart? bare spørr jeg fikk fiksa det ut i fra dette i alle fall hmm, og ja, i GTA:SA hadde jeg og masse rare farger og stuff... aner ikke hvorfor, men det bare ble sånn EDIT: inlegg nr. 300, jaaaa GL Endret 24. juni 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) og nei... så lenge du har win XP, og ikke win XP x64 operativ system er det win xp diveren du skal ha! oj, sorry, glemmte EDIT Endret 24. juni 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå