VbD Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er det noen som har Antec truepower? isåfall hva synes du om den, ytelse og støynivå altså? takker for svar =) Lenke til kommentar
Bearmatic Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har kjørt Antec Truepower 480W i et par år nå. Anbefales på det sterkeste. Lavt støynivå og tester viser stabil strømforsyning til komponenter. Skal bygge ny maskin igjen nå snart, og det hadde ikke vært å forakte å investere i en likedan igjen Lenke til kommentar
VbD Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 okey, har bestilt en 430W selv..gleder meg, for den jeg har nå bråker litt for mye. =) Lenke til kommentar
fudun Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hmmm, har en Antec SilentPower 480 Watt som fulgte med antec 3700bqe kabinettet jeg kjøpte for et år siden. Det skal visstnok være en modifisert PurePower. Ved litt belastning ble dette fort det mest støyende elementet i kabinettet, så jeg sikler nå på en Mist istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå