simerix Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hva for slags merkelig tråd er nå dette? Jo, hvis du lurer på en masse forskjellige ting, i helt forskjellige kategorier, men orker ikke å hoppe fra det ene underforumet til det andre for å poste spørsmålet dit? Da er nok denne tråden noe for deg. Har kan du spørre om alt mulig, så lenge ditt spørsmål ikke strider imot reglene. Og ikke overfyll denne tråden med dumme/tullete spørsmål, vær seriøs. Denne tråden skal også være elt fri for spam Vær så god, spør i vei Endret 24. juni 2005 av simerix Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? Men, ok: Hvorfor i H må TvNorge sende "Aktuelt og Været" midt i filmen - ødelegger alt.. tapere EDIT: Hvorfor ikke ETTER filmen? .. TV2 for teh win EDIT2: Når eg tenker meg om.. så kan det være deilig med pause, men ikke alltid. -Jar Endret 24. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? Men, ok: Hvorfor i H må TvNorge sende "Aktuelt og Været" midt i filmen - ødelegger alt.. tapere EDIT: Hvorfor ikke ETTER filmen? .. TV2 for teh win EDIT2: Når eg tenker meg om.. så kan det være deilig med pause, men ikke alltid. -Jar Tvnorge er for gamlinger som springer på dass hvert 20nde minutt. Dermed basta. Mens tv2 er for den friske nord-lendingen. Vi har bare tv2 og nrk1 i nord- norge. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan får jeg tak i billigste HandsFree til Sony Ericsson T610/T630 (Går vel under det samme?) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor får man ikke pannekakerøre på sprutflaske (sånn man får margarin i)? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? hmm.gif Var for fem minutter siden inne på et annet forum hvor en lignende tråd var blitt opprettet. Det var sånn jeg fikk ideen. Det fantes ingen sånn tråd fra før av på dette forumet. Hvorfor i H må TvNorge sende "Aktuelt og Været" midt i filmen - ødelegger alt.. tapere Fordi at ifølge norsk medialov har ikke kanaler som sender fra norge lov til å sende reklame midt under en sending. Derfor så avbryter TVN filmen med et annet program for så å sende fortsettelsen av filmen. Det er kun lov til å sende reklame mellom to programmer. Bedre at de har en lang pause, enn at de avbryter hvert 20 minutt, som de gjør på TV3 Endret 24. juni 2005 av simerix Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor blir jeg trøtt om natten og må sove? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? hmm.gif Var for fem minutter siden inne på et annet forum hvor en lignende tråd var blitt opprettet. Det var sånn jeg fikk ideen. Det fantes ingen sånn tråd fra før av på dette forumet. Ehh, "snidige ting du lurer på"? Ligner ikke den litt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vi har allerede noe lignende denne tråden. Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=285833&hl= Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Det er da snedige ting.. ikke akkurat - ehm.. hmm.. "Hvor selger de..ehm.. mobiltelefoner?" <-- er ikke akkurat snedig vel? Snedig: "Hvorfor kommer ikke karbonade(fyll) på tube?" -Jar ^^ Endret 24. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) -- Trollepost slettet av moderator -- Endret 25. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvorfor blir jeg trøtt om natten og må sove? Ta det rolig... Det er ganske normalt! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvorfor har ikke jeg sommerfølelse? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Fordi du ikke har gjort noe som har med sommer å gjøre sikkert... Endret 25. juni 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Vi har allerede en tråd om "Snedige ting du lurer på"... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Vi har allerede en tråd om "Snedige ting du lurer på"... Det er allerede sagt... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Moderator er litt usikker på hensikten med denne tråden. Det er ikke greit med samletråder for spørsmål som det finnes egne kategorier for. Handsfree til mobiltelefon har vi for eksempel et eget mobilforum til å poste spørsmål om på. TV-programmer har vi likeså en egen kategori for på Lyd og Bilde-forumet. At dere ikke "gidder" å klikke linken til riktig kategori er ingen grunn for å lage en slik tråd, det kalles feilposting er i strid med retningslinjene og nettiketten. Jeg mistenker at det som blir igjen av spørsmål like gjerne kan postes i "Snedige ting" tråden, eller rett og slette få sitt eget emne. Denne tråden stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg