Gå til innhold

Tråden hvor du kan spørre om alt mulig

simerix

Anbefalte innlegg

Hva for slags merkelig tråd er nå dette?

Jo, hvis du lurer på en masse forskjellige ting, i helt forskjellige kategorier, men orker ikke å hoppe fra det ene underforumet til det andre for å poste spørsmålet dit?

Da er nok denne tråden noe for deg. :)

Har kan du spørre om alt mulig, så lenge ditt spørsmål ikke strider imot reglene.

Og ikke overfyll denne tråden med dumme/tullete spørsmål, vær seriøs.

Denne tråden skal også være elt fri for spam

Vær så god, spør i vei

Endret av simerix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? :hmm:

Men, ok:

Hvorfor i H må TvNorge sende "Aktuelt og Været" midt i filmen - ødelegger alt.. tapere :wee:

EDIT: Hvorfor ikke ETTER filmen? .. TV2 for teh win :thumbup:

EDIT2: Når eg tenker meg om.. så kan det være deilig med pause, men ikke alltid.

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? :hmm:

Men, ok:

Hvorfor i H må TvNorge sende "Aktuelt og Været" midt i filmen - ødelegger alt.. tapere :wee:

EDIT: Hvorfor ikke ETTER filmen? .. TV2 for teh win :thumbup:

EDIT2: Når eg tenker meg om.. så kan det være deilig med pause, men ikke alltid.

-Jar

Tvnorge er for gamlinger som springer på dass hvert 20nde minutt. Dermed basta.

Mens tv2 er for den friske nord-lendingen. Vi har bare tv2 og nrk1 i nord- norge.

Lenke til kommentar
Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? hmm.gif

Var for fem minutter siden inne på et annet forum hvor en lignende tråd var blitt opprettet. Det var sånn jeg fikk ideen. Det fantes ingen sånn tråd fra før av på dette forumet.

Hvorfor i H må TvNorge sende "Aktuelt og Været" midt i filmen - ødelegger alt.. tapere

Fordi at ifølge norsk medialov har ikke kanaler som sender fra norge lov til å sende reklame midt under en sending. Derfor så avbryter TVN filmen med et annet program for så å sende fortsettelsen av filmen. Det er kun lov til å sende reklame mellom to programmer. Bedre at de har en lang pause, enn at de avbryter hvert 20 minutt, som de gjør på TV3

Endret av simerix
Lenke til kommentar
Hvorfor lagde du denne tråden? Hva var det første du tenkte på? hmm.gif

Var for fem minutter siden inne på et annet forum hvor en lignende tråd var blitt opprettet. Det var sånn jeg fikk ideen. Det fantes ingen sånn tråd fra før av på dette forumet.

Ehh, "snidige ting du lurer på"? Ligner ikke den litt?

Lenke til kommentar

Det er da snedige ting.. ikke akkurat - ehm.. hmm.. "Hvor selger de..ehm.. mobiltelefoner?" <-- er ikke akkurat snedig vel? Snedig: "Hvorfor kommer ikke karbonade(fyll) på tube?" :roll:

-Jar ^^

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Moderator er litt usikker på hensikten med denne tråden. Det er ikke greit med samletråder for spørsmål som det finnes egne kategorier for. Handsfree til mobiltelefon har vi for eksempel et eget mobilforum til å poste spørsmål om på. TV-programmer har vi likeså en egen kategori for på Lyd og Bilde-forumet. At dere ikke "gidder" å klikke linken til riktig kategori er ingen grunn for å lage en slik tråd, det kalles feilposting er i strid med retningslinjene og nettiketten.

Jeg mistenker at det som blir igjen av spørsmål like gjerne kan postes i "Snedige ting" tråden, eller rett og slette få sitt eget emne.

Denne tråden stenges.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...