straume Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Ja men jeg har jo Next Gentel bruker navn og passord hvis det var det du mente med ngt!? men det virker ikke når jeg skriver det inn der Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hør med andre som har samme modemet eller kontakt NGT. Lenke til kommentar
straume Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 ok takk for hjelpen Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Eller gjør det igjennom NGT sine sider. http://endring.nextgentel.no Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du kan bruke Telnet til og åpne porter i Netopia 3351. Jeg har gjort dette og det er enkelt vis du setter deg inn i det.Dette gjør du: Start--Kjørt--Telnet 10.0.0.1.SÅ kommer det opp Name : ngt Password:ChkBid114 . Da er du inne i Telnet.Da er det bare og åpne porter under NAT. Lenke til kommentar
straume Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 ja takk.. men da jeg gikk på det NAT så vet ikke jeg hva jeg skal gjøre for og ko mme der med og forwarde routeren min så du si meg det også? takker Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kommer folk inn på serveren din er alt helt greit utenom ein ting... Fast ip... Da går du til http://www.no-ip.com/ og lager ein bruker. Så finner du ein dns du har lyst på og skriver inn ip adressen din.. Så laster du ned eit program fra no ip som gjør at ipen din blir oppdatert hele tiden mot no-ip sin server.. Har gjord akkuratt de samme som deg bare jeg har 1.6 server + webserver + vt server jeg har adressen goggen.sytes.net og da kommer folk direkte til ipen min.. Altså de er bare og skrive goggen.sytes.net:1235 så kommer du inn på cs serveren min Håper du fikk noe ut av dette... Lenke til kommentar
straume Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 ja takk men skal jeg forwarde routeren min og fikse fast ipen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå