Ratatosk Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Så lenge folk ikke skader andre enn seg selv, så synes jeg de må få gjøre som de vil. Når det gjelder cannabis så har jeg ærlig talt ikke skjønt helt hva som er så fryktelig med dèt. Alkohol dreper hjerneceller, samme med cannabis. Noen mener tilogmed at alkohol er farligere fordi det skader andre organer også. Det eneste gode argumentet jeg har hørt mot cannabis er "Det er ulovlig". Hvorfor er det ulovlig? Det er det svært få gode svar på, med mindre man vil diskutere global politikk. Men det viktigste av alt, uansett, er at når noe glir over fra bruk, til misbruk. Da er det på tide å stoppe opp og tenke nøye over hva du gjør, og hvorfor du gjør det. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Shot-per-frag er morro Ta en shot hver gang du frag'er noen! Da blir fordelene utjevnt etterhvert Passer som ett kjapt vorspiel Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 13:55, Cybermantix skrev:Shot-per-frag er morro Ta en shot hver gang du frag'er noen!Da blir fordelene utjevnt etterhvert Passer som ett kjapt vorspiel Skal prøves! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Husker jeg solgte 3 sånne fluor tabletter til en sånn wannabe-gangster-drittunge for 50 kr..han trodde att det funka å blei så i "form" Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 15:38, Eksos skrev:Husker jeg solgte 3 sånne fluor tabletter til en sånn wannabe-gangster-drittunge for 50 kr..han trodde att det funka å blei så i "form" Lol :wink: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det nærmeste jeg har vært av rus-foran-PC'en, er vel en og annen gang når jeg drikker Halmstad Pære-Cider og spiller/chatter... :razz: Alt blir galt, om det er misbruk man holder på med! Bruk er vel stort sett greit...? (Spørs hva.) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 23:16, Nissen skrev:Jeg røyker noe som blir kalt "Weed" (...) Ehhhhhh... Tror de fleste vet hva "Weed" er for noe, selv om det går under hundre andre navn. Var dette seriøst ment (i tilfelle burde du kanskje vurdere å begrense forbruket litt) ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Kunne vært artig å prøvd hasj en gang.. egentlig. Rusen er ganske spesiell. Jada jada, veit det er farlig! :wink: MOH:AA og sprit hører sammen ja.. men ikke altfor mye for min del. Da ser jeg ikke en dritt av hva som skjer på skjermen. Blir sløv i blikket veitu :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 13:55, Cybermantix skrev:Shot-per-frag er morro Ta en shot hver gang du frag'er noen!Da blir fordelene utjevnt etterhvert Passer som ett kjapt vorspiel Blir mye frags til å byne med ja, men så går det nedover og nedover jo mer dritings man blir. Når vi er inne på alkohol, noen som har noen bra drikkeleiker ( ja veit det er _LITT_ uttafor temaet, men må sprite opp noen fester som ofte blir kjipe. Prøvd Postman Pat leiken ja (ta en shot hver gang Pat bomgirer, 3-5 ganger per eps. en eps. varer i en halvtime. Lei en 3 timers kasett og få med noen venner :wink: Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå