Gå til innhold

Spilling og Ecstasy...

Anbefalte innlegg

Så på nyhetene nå, det var vell et nytt beslag eller noe slikt, fikk ikke med meg konteksten, men jeg snappa opp at ei dame "visste om ungdommer som bruker ecstacy når de spiller dataspill".

Jaha. Da var skjebnetimen inne for alle dere der ute.

Opp med hånda _alle_ som sitter og knasker E akkurat nå!

(Jeg tviler vel ikke akkurat på at noen gjør det, men dog).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." Kristian Wilson Nintendo Inc. 1989

lol :grin:

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke bruker narktotika eller heller ikke kjenner noen som gjør det, så blir det liksom litt meningsløst å si at jeg ikke gjør det. Dette er vel folk som bruker narkotika i andre sammenhenger også tenker jeg....

Nei....holder meg til alkohol jeg...skal vedde på at det er mer morsom å spille i fylla enn det er i Ecstasy rus :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 20:06, Ratatosk skrev:

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." Kristian Wilson Nintendo Inc. 1989

Han må være vår tids Nostredamus.

Lenke til kommentar

E, hvem gidder å bombe hue sitt med det mens man spiller? Har problemer nok med å holde en positiv frag i cs når jeg kommer hjem full nå og da.

Sikker moro å få pac-man flashbacks en gang i blandt fordi du spiste litt for mye E'er ol mens du spilte spill, men igjen så er det en greie jeg greier meg uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...