vegjoh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) God kveld alle sammen! Holder på å fikse noe småtteri på PCen til en kompis av meg. Han har 17" LCD og GF6600GT - men kan likevel ikke velge 1280x1024x32 som oppløsning i Battlefield Vietnam. Det eneste som kan velges er 640x480, 800x600 og 1024x768. Har selvsagt installert nyeste drivere til skjermkortet og har forsøkt å reinstallere spillet, men kan likevel ikke finne "feilen". Noen glupe hoder som kan hjelpe? Mvh Vegard Edit: Kan legge til at jeg har søkt litt rundt, og funnet ut at det er flere som plages med problemer av samme type, og noen sier man må endre en eller annen config-fil. Det rare er at en annen kompis av meg har installert spillet uten å gjøre noe ekstra, og han har langt flere muligheter med tanke på oppløsning. Edit 2: Fant fram en VGA-kabel og en overgang til DVI (skjermen var koblet med DVI) og da kommer det plutselig flere valgmuligheter opp. Blandt annet 1280x960. Det er vel en form for widescreen-oppløsning. Å få noe mer enn det er vel ikke mulig? Har forstått det sånn at det er en generell feil/begrensning i BF:V. Eller? Er det uansett noen som kan forklare hvorfor jeg kan sette høyere oppløsning med VGA-kabel enn med DVI? Endret 24. juni 2005 av vegjoh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå