RiniaShqipetare Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei jeg holder med å lage en hjemmeside og tenkte hvorfor ikke gi brukerene litt mer. Da fikk jeg en idee slik at brukerene kunne laste ned ringetone fra en wap side, men hvordan kan jeg gjøre det? Noen som vett noe script? Eventuelt noen tuts? Takk Mvh Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er nok å linke direkte til MIDI-fila fra et WML/HTML-dokument for at folk skal kunne laste den ned. Hvis du tenkte noe mer à la en SMS-tjeneste må du nok ut med noen kroner for en SMS-gateway et sted. Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Det er nok å linke direkte til MIDI-fila fra et WML/HTML-dokument for at folk skal kunne laste den ned. Hvis du tenkte noe mer à la en SMS-tjeneste må du nok ut med noen kroner for en SMS-gateway et sted. Så det er ikke noe mer en å linke direkte til en .mid fil fra wap siden. Den var grei hvis det er så enkelt. En ting til: Er det mulig å la brukerene laste opp fra mobilen til serveren (wap side)? Og hvordan? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg ser hva du skriver selv om du bruker vanlig skriftstørrelse. Nei, tror ikke det er mulig å laste opp fra mobiltelefon til server. Dette er i så fall en begrensning på telefonen, og ikke serverne. Jeg har hittil ikke sett en telefon med opplastingsfunksjon iallefall. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) skal vel gå med p910i ellers ikke så mange, så hvorfor? Endret 24. juni 2005 av hotstian Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Alle telefoner med Symbian kan laste opp, det er bare å installere en FTP-klient. (Heck, man kan tilogmed få brukt telefonen som webserver) Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Alle telefoner med Symbian kan laste opp, det er bare å installere en FTP-klient. (Heck, man kan tilogmed få brukt telefonen som webserver) Takk for alle svarene det med å laste opp er ikke så viktig. Hva med bilde nedlasting, fungerer det også som ringetone, direkte link til bilden så blir den lastet ned? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva med bilde nedlasting, fungerer det også som ringetone, direkte link til bilden så blir den lastet ned? Jepp. Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hva med bilde nedlasting, fungerer det også som ringetone, direkte link til bilden så blir den lastet ned? Jepp. Hvilken bilde format støtter mobilene? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva med bilde nedlasting, fungerer det også som ringetone, direkte link til bilden så blir den lastet ned? Jepp. Hvilken bilde format støtter mobilene? De fleste støtter vel JPEG, GIF og PNG-24. Vet ikke helt om mange mobiler støtter PNG-32 (med transparency), men min K700 gjør iallefall det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå